غلامرضا کاتب، رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی

قانون منع‌به‌کارگیری بازنشستگان در همه بخش‌های دولتی اجرا شود

غلامرضا کاتب، رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: اجرای قانون منع‌ به‌کارگیری بازنشستگان با نظارت دستگاه‌های ناظر باید جامعیت پیدا کند و در همه بخش‌های دولتی اعمال شود.

قانون منع‌به‌کارگیری بازنشستگان در همه بخش‌های دولتی اجرا شود
کد خبر: 316766
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۹ ۰۹:۵۸:۰۸

اعتمادآنلاین| غلامرضا کاتب، رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره روند اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گفت: خوشبختانه این قانون به خوبی اجرا می‌شود و تاکنون بسیاری از بازنشستگان از ادامه فعالیت در بخش‌های دولتی حذف شده‌اند و قطعاً این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه البته نمی‌توانیم بگوییم که در زمینه اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هیچ‌گونه تخطی وجود ندارد، افزود: برای حل این مشکل، سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه‌های نظارتی چون دیوان محاسبات باید بیش از پیش بر اجرای این قانون نظارت داشته باشند و با خاطیان برخورد کنند.

رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس با اشاره به اینکه مجلس هم باید به وظایف نظارتی خود برای اجرای دقیق و کامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان عمل کند، اظهار داشت: اجرای این قانون با نظارت دستگاه‌های ناظر باید جامعیت پیدا کند و در همه بخش‌های دولتی اعمال شود.

کاتب با اشاره به اینکه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از بازدارندگی کافی برخوردار است اما برای اجرای دقیق آن باید نظارت‌ها بیشتر شود، خاطرنشان کرد: البته بازنشستگان دولتی می‌توانند در بخش‌های خصوصی فعالیت کنند اما از به کارگیری مجدد آنان در بخش‌های دولتی باید جلوگیری شود.

منع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها