در هیات وزیران مصوب شد؛

اعتبار مقابله با آفت ملخ صحرایی افزایش می‌یابد

هیأت دولت با اختصاص 100 میلیارد ریال به سازمان حفظ نباتات کشور برای مقابله با آفت ملخ صحرایی در استان‌های جنوبی کشور موافقت کرد.

اعتبار مقابله با آفت ملخ صحرایی افزایش می‌یابد
کد خبر: 316904
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۹ ۱۴:۳۵:۴۶

اعتمادآنلاین| هیأت وزیران با اختصاص 100 میلیارد ریال به سازمان حفظ نباتات کشور برای مقابله با آفت ملخ صحرایی در استان‌های جنوبی کشور موافقت کرد.

با تصمیم هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه 5 تیر 1398، مبلغ 100 میلیارد ریال به ترتیب مبلغ 40 میلیارد ریال به صورت هزینه‌ای و مبلغ 60 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، به منظور مقابله کامل با آفت ملخ صحرایی در استان‌های جنوبی کشور در اختیار سازمان حفظ نباتات کشور قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

بر همین اساس، سازمان حفظ نباتات کشور موظف است گزارش عملکرد این تصویب‌نامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت بحران کشور ارسال کند.

لازم به ذکر است، دولت پیش از این در مصوبه‌ای، 100 میلیارد ریال برای مقابله با آفت ملخ صحرایی در استان‌های جنوبی کشور اختصاص داده بود که به دلیل عدم تکافوی اعتبار مزبور و استمرار هجوم آفت ملخ صحرایی در آن استان‌ها، مجدداً 100 میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه کامل با این آفت در نظر گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها