کد خبر: 316924
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۹ ۱۵:۱۷:۰۰
| |

قطر به تهدید چهار کشور عربی علیه شبکه «الجزیره» واکنش نشان داد

رئیس کمیته ملی حقوق بشر قطر به تهدیدات چهار کشور عربی (عربستان، مصر، امارات و بحرین) علیه شبکه الجزیره واکنش نشان داد.

قطر به تهدید چهار کشور عربی علیه شبکه «الجزیره» واکنش نشان داد
کد خبر: 316924
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۹ ۱۵:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| «علی بن صمیخ المری» رئیس کمیته ملی حقوق بشر قطر به تهدیدات چهار کشور عربی علیه شبکه الجزیره واکنش نشان داد و گفت: بحران میان اعضای شورای همکاری خلیج فارس به اوج رسیده است.

المری گفت: «این کمیته هرگز در برابر سخنان تحریک‌آمیز مسئولان برجسته کشورهای محاصره‌کننده علیه خبرنگاران و رسانه‌های قطر سکوت نخواهد کرد و این سخنان تحریک‌آمیز به حدی رسیده که به صراحت شبکه الجزیره را هدف قرار داده‌ است».

المری تأکید کرد که بحران در شورای همکاری خلیج‌فارس به اوج خود رسیده و همین امر باعث نگرانی مردم شده، همچنانکه موفقیت هر گونه ائتلاف منطقه‌ای و بین‌المللی به پایان این بحران و توقف تجاوزات چهار کشور محاصره‌کننده قطر بستگی دارد.

این مسئول قطری بر ضرورت اتخاذ تصمیماتی علیه کشورهای محاصره‌کننده به منظور وادار کردن آن‌ها به توقف تجاوزات علیه هزاران خانواده و شهروندان مقیم قطر تأکید کرد.

المری تصریح کرد که بحران به‌وجودآمده در روابط قطر و چهار کشور مذکور به بافت اجتماعی خانواده‌های اعراب حاشیه خلیج‌فارس آسیب رسانده و علاوه بر آن هر گونه تهدیدی علیه ثبات منطقه‌ای می‌تواند پیآمدهایی برای امنیت و ثبات جهان داشته باشد همچنانکه امارات به سرسختی مقابل تصمیمات دادگاه لاهه و نقض آن ادامه می‌دهد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها