رونمایی از مجموعه «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان»

در آستانه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان» با حضور مولفان و نویسندگان مجموعه در سرای اهل قلم رونمایی می‌شود.

رونمایی از مجموعه «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان»
کد خبر: 317084
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۰:۳۶:۳۲

اعتمادآنلاین| «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان» با هدف بازخوانی آثار قدیمی ادبیات فارسی کودکان در این انتشارات به چاپ رسیده است. این مجموعه 20 جلدی که گزیده‌ای از کتاب‌های دوره قاجار برای کودکان است به روش جدید بازنشر شده است و گروهی از نویسندگان و پژوهشگران با تصحیح مطالب و نگارش مقدمه بر کتاب‌ها این مجموعه را منتشر کرده‌اند.


دبیر این مجموعه سیدعلی کاشفی خوانساری است و از جمله نویسندگان همکار این مجموعه می‌توان به حمیدرضا شاه‌آبادی، اسفندیار معتمدی، مسعود کوهستانی‌نژاد، سیدعلی کاشفی خوانساری، محمود برآبادی، نرگس پدرام و... اشاره کرد.


آثاری که زونمایی و معرفی خواهند شد عبارتند از «احمد»، «اخلاق مظفری»، «مثنوی الاطفال»، «سلیم جواهری»، «رساله تربیت»، «تادیب‌الاطفال»، «گلزار ادبی»، «علی»، «رهنمای سعادت»، «تحصیل‌العلم»، «چرا به این جهت» و... .


آیین رونمایی مجموعه «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان» روز یکشنبه 16 تیرماه 1398 ساعت 10:30 تا 13 در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر پلاک دو برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها