کد خبر: 317161
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۲:۲۰:۰۰
| |

ترامپ:

در حال به‌روز رسانی زرادخانه هسته‌ای آمریکا هستیم

دونالد ترامپ اعلام کرد، کشورش در حال به‌روز کردن زرادخانه هسته‌ای خود و ساخت تسلیحات تازه است که امیدوار است هرگز از آن‌ها استفاده نشود.

در حال به‌روز رسانی زرادخانه هسته‌ای آمریکا هستیم
کد خبر: 317161
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پایگاه هوایی اوسان در نزدیکی سئول به سربازان گفت: ما در حال نوسازی و ارتقای کامل (زرادخانه هسته‌ای) هستیم و در برخی موارد تسلیحات کاملاً جدیدی را در دست ساخت داریم. هرگز دوست نداریم مجبور شویم از آن‌ها استفاده کنیم اما ما بیشترین و بهترین تسلیحات هسته‌ای جهان را در اختیار داریم.

رئیس‌جمهوری آمریکا افزود، دولتش سرمایه‌گذاری تاریخی در زمینه نظامی انجام داده و برای مثال برای ارتقای دفاع موشکی میلیاردها دلار هزینه کرده است.

ترامپ در این باره گفت: باید به نیروهای عظیمی مجهز بود. ما چنین چیزی را با قدرت بسیار بالایی در اختیار داریم به طوری که هرگز حتی نزدیک به این سطح هم نبوده است. امیدواریم هرگز مجبور نشویم از آن استفاده کنیم.

ترامپ همچنن اظهار کرد که ارتش آمریکا به‌زودی شاهد ورود صدها هواپیما به ناوگان هوایی خود خواهد بود که 12 جنگنده جدید از جمله آن‌ها خواهند بود.

دیدار ترامپ از این پایگاه نظامی چند ساعت پس از دیدارش با «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی در منطقه غیرنظامی مرز دو کره صورت گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها