واکنش مدیر اسبق استقلال به پرونده پروپیچ

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: پروپیچ توسط علیرضا منصوریان از تیم کنار گذاشته شد ولی باشگاه به این بازیکن نامه زد که به تمرینات تیم برگردد اما وی مطالبات معوقه خود را بهانه کرد و به ایران برنگشت.

واکنش مدیر اسبق استقلال به پرونده پروپیچ
کد خبر: 317194
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۳:۴۴:۳۸

اعتمادآنلاین| ‌ باشگاه استقلال این روزها در تلاش است تا به هر شکل ممکن مطالبات 400 هزار دلاری پروپیچ بازیکن سابق خود را پرداخت کند تا از خطر محرومیت از 2 پنجره نقل و انتقالاتی نجات پیدا کند.

بهرام افشارزاده که مدیریت وقت استقلال را در زمان حضور پروپیچ در استقلال بر عهده داشت در این باره گفت:قرارداد پروپیچ در سال 94 و توسط علی نظری جویباری و بهرام امیری به مدت 2 سال منعقد شد.در آن زمان پرویز مظلومی سرمربی تیم بود.

وی افزود: پروپیچ سال بعد توسط علیرضا منصوریان از تیم کنار گذاشته شد ولی در آن زمان باشگاه به این بازیکن نامه زد که به تمرینات تیم برگردد اما وی مطالبات معوقه خود را بهانه کرد و به ایران برنگشت.

مدیرعامل سابق استقلال تاکید کرد: بعد از عدم حضور این بازیکن در تهران باشگاه اقدام به استخدام یک وکیل ایتالیایی از طریق ایجنت ایرانی با نام محسن ابراهیمی بنام سالواتوره کرد و مقرر شد این وکیل در ازای دریافت حق الزحمه پرونده را در فیفا به نفع باشگاه با مستندات پیش ببرد.

افشارزاده در ادامه گفت: وقتی از باشگاه استقلال رفتم آقای افتخاری شخصا ارتباط با ایجنت مذکور و به تبع آن وکیل ایتالیایی را به عهده گرفت.متاسفانه علیرغم ارسال کلیه مستندات توسط باشگاه به وکیل ایتالیایی جهت فیفا، رای بر علیه باشگاه صادر گردید و بدلیل مشکلات همیشگی مالی پرداخت به بازیکن صورت نپذیرفت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها