کد خبر: 317208
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۴:۱۵:۱۹
| |

صعود یک‌پله‌ای الهه احمدی در فهرست جهانی تیراندازی

فدراسیون جهانی تیراندازی جدیدترین فهرست رده بندی ورزشکاران را روز دوشنبه اول جولای منتشر کرد که «مهیار صداقت» در ماده تفنگ بادی 10 متر با 2 پله صعود در جایگاه هجدهم و «الهه احمدی» با یک پله صعود در رده چهل و سوم جهان قرار دارند.

صعود یک‌پله‌ای الهه احمدی در فهرست جهانی تیراندازی
کد خبر: 317208
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۴:۱۵:۱۹

اعتمادآنلاین| ‌ با اعلام فدراسیون تیراندازی، «نجمه خدمتی» در تفنگ بادی 10 متر، «گلنوش سبقت اللهی» تپانچه 10 متر و «هانیه رستمیان» در تپانچه 25 متر هر کدام بدون تغییر به ترتیب در جایگاه ای شانزدهم و پانزدهم ایستادند.


در تفنگ بادی 10 متر الهه احمدی رده (19)، آرمینا صادقیان رده (29)، فاطمه کرم‌زاده رده (70)، حسین باقری رده (28)، امیرمحمد نکونام رده (39) و پوریا نوروزیان در رده (108) جهان قرار دارند.


در تفنگ سه وضعیت خدمتی بدون تغییر در جایگاه سی و چهارم قرار دارد و «فاطمه کرم‌زاده» با 11 پله سقوط نسبت به ماه قبل در رده هشتاد و دوم ایستاد.

«آرمینا صادقیان» هم با 13 پله سقوط در رده صدم ایستاد. «مهیار صداقت» و «امیرمحمد نکونام» به ترتیب در جایگاه 74 و 98 جهان هستند.

در تپانچه 10 متر «گلنوش سبقت‌اللهی» در رده شانزدهم، «مینا قربانی» رده بیست و یکم، «هانیه رستمیان» رده چهلم، «سجاد پورحسینی» رده بیست و هفتم، «وحید گل‌خندان» رده هشتادم، «جواد فروغی» رده هشتاد و هفتم و «مصطفی نصیری» در جایگاه یکصد و پنجاه و ششم قرار دارند.

«هانیه رستمیان» و «گلنوش سبقت‌اللهی» هم در تپانچه 25 متر به ترتیب جایگاه پانزدهم و بیست و ششم جهان را به خود اختصاص دادند.

در تراپ «سپیده سیرانی» با سه پله صعود در رده (77) و «شیوا فرح‌پور» با پنج پله صعود در رده (83) ایستاد. «مرضیه پرورش‌نیا» هم با چهار پله صعود (88) و «فاطمه امیری» با 16 پله صعود در رده (115) جای گرفتند.

«نیما نیکخو» هم در جایگاه (91)، «حسین پرورش‌نیا» رده (150) و «امیرحسین آقازاده» در رده (164) قرار دارند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها