فراخوان ثبت‌نام برای انتخاب بازنشستگان نمونه سازمان تامین اجتماعی

هیجدهمین دوره انتخاب بازنشستگان، همسران بازمانده، ازکارافتادگان کلی نمونه سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود.

فراخوان ثبت‌نام برای انتخاب بازنشستگان نمونه سازمان تامین اجتماعی
کد خبر: 317246
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۵:۲۵:۳۳

اعتمادآنلاین| ‌ تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران (از کار افتاده کلی‏‏‏‏‏‏- همسر بازمانده) اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی می توانند تا روز چهارشنبه بیست و ششم تیر با مطالعه شاخص ها و فرم‌های فراخوان که در سایت سازمان سازمان تامین اجتماعی منتشر شده است، برای ثبت نام اقدام کنند.


‏‏شاخصهای مندرج در فرمهای فراخوان مربوط به سه گروه بازنشسته ، همسر بازمانده ، ازکارافتاده کلی نمونه از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی قابل رؤیت و بهره برداری است.


‏‏ متقاضیان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 26‏‏‏‏/4‏‏‏‏/98 فرصت دارند تقاضای خود را برای شرکت در فراخوان به همراه تمامی مدارک مربوطه، به شعب تأمین اجتماعی ، کانونهای بازنشستگی ، مدیریتهای درمان (مراکز درمانی تحت پوشش) یا ادارات کل تأمین اجتماعی استانها ارائه کنند.


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مراسم تقدیر از بازنشستگان، همسران بازمانده، ازکارافتادگان کلی نمونه سازمان تامین اجتماعی همزمان با فرارسیدن روز 25 ذی الحجه مصادف با پنجم شهریور ماه برگزار می شود و در این مراسم 10 نفر از نمونه‌های مذکور در حوزه کارگران بازنشسته و 5 نفر از نمونه‌های حوزه همکاران بازنشسته سازمان با حضور مسئولین عالی رتبه این سازمان در جشن کشوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها