تکذیب یک حمایت امام زمانی بعد از 14 سال

14 سال از انتشار اظهاراتی درباره دعای امام زمان(عج) برای موفقیت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری نهم از سوی محمدتقی مصباح‌یزدی، پدر معنوی جبهه پایداری می‌گذرد، اما حالا مجید متقی‌فر، سخنگوی این جبهه می‌گوید این اظهارنظر دروغ است و آیت‌الله مصباح هیچ‌گاه چنین سخنانی نگفته است.

تکذیب یک حمایت امام زمانی بعد از 14 سال
کد خبر: 317397
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۰۹:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| پنج روز پس از انتخابات سوم تیر سال 84 نشریه پرتو سخن که وابسته به مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) به سرپرستی آیت الله مصباح‌یزدی است، سخنان ایشان در جمع اعضای کانون طلوع را منتشر کرد.

بر اساس گزارشی که خبرآنلاین منتشر کرده، در شماره 284 این نشریه که روز هشتم تیرماه آن سال منتشر شد، به نقل از پدر معنوی جبهه پایداری آمده است: «دیشب یکی از دوستان حاضر در جلسه نقل کرد؛ قبل از برگزاری مرحله اول انتخابات به محضر یکی از علمای اهواز رسیدم‌. ایشان گفت‌: نگران نباشید، احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور می‌شود.

ایشان گفته بود که شخصی شب بیست و سوم ماه رمضان در حال احیاء پیش از نیمه شب به خواب می‌رود. در خواب به او ندا می‌شود که بلند شو برای احمدی‌نژاد دعا کن‌، وجود مقدس ولی‌عصر (عج) دارند برای احمدی‌نژاد دعا می‌کنند. می‌گوید من حتی اسم احمدی‌نژاد را نشنیده بودم و اصلاً او را نمی‌شناختم‌!

خود ایشان نیز در تاریخ دهم دی‌ماه قاطعانه گفته بود که من رئیس‌جمهور خواهم شد. کسانی با او شوخی می‌کردند که این چه حرفی است می‌زنی‌؟ چه کسی به تو رأی می‌دهد؟ چه کسی تو را می‌شناسد؟ گفته است این قول یادتان باشد، امروز 10 /10 /83 است‌، من رئیس‌جمهور خواهم شد! حالا خواب دیده یا کسی به او گفته است من نمی‌دانم‌!»

اما حالا مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری چنین اظهاراتی را از اساس کذب می‌خواند.

سخنگوی جبهه پایداری اظهار می‌کند: آقای مصباح این (سخنان) را نگفتند و دروغ است. شما سند بیاورید تا ما بپذیریم. آقای مصباح پاک‌ترین روحانی و مجتهد است. آقای مصباح آدم کمی نیست و آدم حزبی هم نیست. ایشان مثل همه انسان‌ها احمدی‌نژاد را اصلح تشخیص دادند و برای آن زمان اشتباه نبود. هر کس در هر پستی بنشیند، بر اساس شرایط و عملی که دارد سنجش می‌شود. شما همه چیز را به هم می‌دوزید و می‌گوید نظر کرده امام زمان بوده! کی گفته؟ ما که خبر نداریم. شما دروغ می‌گویید. از نظر ما دروغ است.

او در واکنش به این سوال که «ما نمی‌گوییم بلکه آقای مصباح گفته بودند امام زمان برای پیروزی احمدی‌نژاد دعا کرده بودند» می‌گوید: شما حرف بی‌سند نزنید. این را به شما القا کرده‌اند. من تکذیب می‌کنم. آقای مصباح حتی یک بار هم چنین حرف‌هایی نزده است. آقای مصباح هم فیلسوف است و هم فقیه. نمی‌دانم از این مقوله‌ها سر در می‌آورید یا نه! ایشان عادل هم هست و دروغ نمی‌گوید.

منبع: ایرناپلاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها