کد خبر: 317400
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۰۹:۵۵:۵۴
| |

با ابلاغ وزیر صنعت؛

ستاد الحاق ایران به WTO دوباره فعال شد

حمید زادبوم، معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت از دستور وزیر صنعت برای پیگیری الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت خبر داد و عنوان کرد: ستاد الحاق دوباره فعال شده است.

ستاد الحاق ایران به WTO دوباره فعال شد
کد خبر: 317400
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۰۹:۵۵:۵۴

اعتمادآنلاین| حمید زادبوم، معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت در سومین جلسه کمیته کارشناسی شورای عالی توسعه صادرات غیر نفتی با اشاره به ابلاغ وزیر صنعت، معدن و تجارت به سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص فعال‌سازی ستاد الحاق ایران به WTO گفت: با همکاری دفتر همکاری‌های چند جانبه وزارت امور خارجه، به زودی این ستاد با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط تشکیل خواهد شد.

در ادامه این جلسه، جهانگیر حبیبی، معاون اداری و مالی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با تشریح فرآیند حضور ایران در اکسپو 2020 امارات گفت: در این اکسپو زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع به ایران اختصاص داده شده و پاویون کشورمان در کنار پاویون کشورهای فرانسه و مکزیک برپا خواهد شد.

وی در ادامه اختصاص ردیف بودجه به حضور در اکسپوها و همچنین ساخت نمونه پاویون ایران در زمینی که به منظور برگزاری اکسپو در منطقه پرند اختصاص دارد، را پیشنهاد داد. سپس مدیر کل دفتر آسیا و اقیانوسیه به ارائه گزارش در خصوص توسعه تجارت با کشورهای هند، چین، افغانستان و پاکستان پرداخت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها