گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» از اردوی تیم ملی والیبال زنان

والیبال زنان ایران، پیش به سوی درخشش در قهرمانی آسیا/ آقای رئیس، یک بار هم به اردوی زنان سر بزنید

اردوی تیم ملی والیبال زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی پیگیری می‌شود که افشین داوری، سرپرست فدراسیون، در مدت شش ماه حضورش حتی یک بار هم به این ملی‌پوشان سر نزده است.

حجم ویدیو: 11.27M | مدت زمان ویدیو: 00:03:05 دانلود ویدیو
کد خبر: 317447
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ نیلوفر حامدی- کمتر از یک ماه دیگر، تیم ملی والیبال زنان ایران عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود. میدانی که تا به حال رتبه‌ای بهتر از ششمی در آن کسب نکرده، اما این بار به نیت قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر به کره‌جنوبی می‌رود.

اردوهای تیم ملی والیبال زنان ایران پیش از فروردین سال 98 آغاز شد و حالا هشتمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد.

بازیکنان لژیونر هم که در باشگاه‌های خارجی بازی می‌کردند از اردوی سوم به تمرینات اضافه شدند.

این تیم سال گذشته تغییرات فراوانی را تجربه کرد. ابتدا کادر فنی عوض شد و به دنبالش چهره‌های جوان‌تر به تیم راه پیدا کردند.

نتیجه این تغییر، سرگروهی تیم ملی در مسابقات AVC کاپ 2018 و در مرحله گروهی بود. اگرچه به خاطر تغییر فرمت مسابقات و اندکی چاشنی بدشانسی، این تیم نتوانست راهی مرحله نهایی شود، اما عملکرد درخشان بازیکنان، نوید روزهای روشنی را می‌دهد.

این عاملی است که باعث شده شبنم علیخانی، پاسور باتجربه تیم ملی، از هدف‌شان برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر مسابقات بگوید.

تیم ملی والیبال زنان ایران تا 10 روز دیگر راهی اسلوونی می‌شود تا بعد از حضور در اردویی تدارکاتی و برگزاری چند بازی دوستانه، با آمادگی بیشتر راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.

کاش سرپرست فدراسیون والیبال هم که این روزها مهم‌ترین دغدغه‌اش رای آوردن در انتخابات و نشستن بر صندلی ریاست این فدراسیون است، بعد از شش ماه حضور در این فدراسیون یک بار هم به کمپ چمران سری بزند. شاید تیم ملی زنان هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها