کد خبر: 317490
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

قدردانی یمن بابت تلاش‌ها برای لغو قراردادهای تسلیحاتی با ائتلاف سعودی

شورای عالی سیاسی یمن از تلاش‌های برخی کشورهای غربی برای توقف معاملات تسلیحاتی با ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان قدردانی کرد.

قدردانی یمن بابت تلاش‌ها برای لغو قراردادهای تسلیحاتی با ائتلاف سعودی
کد خبر: 317490
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اعضای شورای عالی سیاسی یمن با برگزاری جلسه‌ای به ریاست مهدی المشاط از مواضع و تلاش‌های مثبت برخی کشورهای غربی برای توقف معاملات تسلیحاتی با ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان تشکر و قدردانی کردند.

در این نشست همچنین از هر موضعی در راستای کمک به ملت یمن و همبستگی با آنها استقبال شد.

شورای عالی سیاسی یمن در ادامه تأکید کرد که مواضع و تلاش‌های مذکور از جمله اصولی است که باید کشورها، رژیم‌ها و گروه‌های مختلف در چارچوب اصول حقوق بشر، توقف کشتار غیرنظامیان و هدف قرار دادن کودکان و زنان به آنها پایبند باشند.

اعضای این شورا بار دیگر بر محکومیت کارگاه اقتصادی بحرین و موضع ثابت یمن در قبال مسأله فلسطین تأکید کردند.

در این نشست همچنین از هوشیاری و بیداری ساکنان دو استان سقطری و المهره به دلیل مقابله با تلاش کشورهای متجاوز برای اشغال اراضی یمن قدردانی شد و اعضای شورای عالی سیاسی در ادامه تأکید کردند که ملت یمن و نیروهای پایدار آن در کنار ساکنان این جزیره خواهند ایستاد.

در نشست شورای عالی سیاسی یمن همچنین به کارشکنی کشورهای متجاوز در قبال توافقنامه استکهلم و ممانعت از اجرای آن در حدیده و همچنین سنگ اندازی آنها در روند حل سیاسی یمن پرداخته شد.

اعضای این شورا در ادامه به آخرین تحولات یمن پرداختند و از دلاوری‌های نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی و یگان موشکی و پهپادی یمن به دلیل دستاوردهای اخیر آن قدردانی کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها