کد خبر: 317558
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

فرهاد تجری، عضو کمیسیون اصل نود مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

فشارهایی که بر مردم وجود دارد بسیار آزاردهنده است/ امیدواریم با حضور مردم در انتخابات و نظارت، سوءمدیریت‌ها اصلاح شود/ نمی‌توان گفت شانس کدام جریان سیاسی در انتخابات آتی بیشتر است

فرهاد تجری، عضو کمیسیون اصل نود مجلس، گفت: امیدواریم با حضور مردم در انتخابات و نظارت، سوءمدیریت‌ها اصلاح شود. مردم هم به‌ واسطه اینکه روند اصلاح‌ شده است، پای صندوق‌ها بیایند و رای بدهند. مردم همیشه شرایط زمانی و موقعیت‌های خاص را تشخیص داده‌اند و در صحنه بوده‌اند و هستند.

فشارهایی که بر مردم وجود دارد بسیار آزاردهنده است/ امیدواریم با حضور مردم در انتخابات و نظارت، سوءمدیریت‌ها اصلاح شود/ نمی‌توان گفت شانس کدام جریان سیاسی در انتخابات آتی بیشتر است
کد خبر: 317558
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرهاد تجری، نماینده قصر شیرین و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم، گفت: مردم موقعیت‌ها و حساسیت‌ها را درک می‌‌کنند. فشارهایی که بر مردم وجود دارد بسیار آزاردهنده است. بخشی از این فشار به اجبار و ناشی از فشارهای خارجی است و بخشی هم حاصل سوءمدیریت‌هاست.

او ادامه داد: امیدواریم با حضور مردم در انتخابات و نظارت، سوءمدیریت‌ها اصلاح شود. مردم هم به‌ واسطه اینکه روند اصلاح شده، پای صندوق‌ها بیایند و رای بدهند. مردم همیشه شرایط زمانی و موقعیت‌های خاص را تشخیص داده‌اند و در صحنه بوده‌اند و هستند. امیدواریم در مدت باقیمانده مسئولان کشوری هم بتوانند این امید را برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای افزایش دهند.

این نماینده مجلس، در خصوص راهکار افرایش حضور مردم پای صندوق‌های رای، گفت: به‌ منظور افزایش حضور مردم پای صندوق‌های رای باید فشارها بر مردم کاهش یابد و خدمت‌رسانی بیشتری به آنها انجام شود.

تجری در پاسخ به این پرسش که «مجلس دهم چقدر توانست مطالبات مردم را پاسخ دهد» تاکید کرد: عمده مشکلات مردم معیشت و بیکاری است و در این زمینه مجلس دستگاه مجری نیست، بلکه مصوب‌کننده پیشنهاد‌های دولت است. دولت مسئولیت اجرایی دارد. مجلس دهم در حد توان نهایت تلاش خود را انجام داد و به دولت کمک کرد تا مشکلات مردم مرتفع شود و مردم با انگیزه‌ بیشتری پای صندوق‌ها بیایند.

او درباره اینکه شانس کدام جریان سیاسی برای پیروزی در انتخابات مجلس یازدهم بیشتر است، گفت: در مناطق مرکزی شاید جریان‌های سیاسی در انتخابات موثر باشند، اما در شهرستان‌ها مردم بیشتر با توجه به شخصیت افراد تصمیم می‌گیرند و جریان‌های سیاسی تاثیر کمتری می‌گذارند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: هر کدام از جریان‌های سیاسی نقاط قوت و ضعفی دارند، ولی آنچه در معرض آزمایش قرار گرفته، جریان اصلاح‌طلبی است. کمااینکه احساس می‌شود، چه در دولت و چه در مجلس، خیلی توفیق نداشته‌اند یا خدمات‌شان به چشم مردم نمی‌آید و همین موضوع جریان اصلاح‌طلبی را آسیب‌پذیر کرده است. باید منتظر ماند تا در چند ماه آینده شرایط جریانات سیاسی با توجه به مباحث و موضع‌گیری‌های مردم روشن‌تر و واضح‌تر شود.

تجری در پایان، با اشاره به غیرقابل پیش‌بینی بودن شرایط دو جریان سیاسی، گفت: احتمالاً برای انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا می‌شوم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها