کد خبر: 317575
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۱۵:۰۸:۰۰
| |

سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

راه‌اندازی سومین کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در کانادا

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: سومین کارگزاری رسمی برون مرزی تأمین اجتماعی در کانادا راه اندازی می‌شود.

راه‌اندازی سومین کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در کانادا
کد خبر: 317575
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۱۵:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در حال حاضر بیش از 500 هزار نفر ایرانی در قالب نیروی کار تحصیلکرده و دانشجو در کشور پهناور و مهاجرپذیر کانادا زندگی می‌کنند. بر همین اساس و با توجه به لزوم خدمت رسانی و ارائه پوشش بهینه تأمین اجتماعی به هموطنان ساکن در این کشور، علیرضا رنجبران به عنوان سومین کارگزار منتخب کشور کانادا معرفی شد.


سازمان تأمین اجتماعی همچنین اعلام کرد: کارگزاری‌های رسمی برون مرزی سازمان تأمین اجتماعی برای استفاده بهتر فعالانعرصه کار در کشورهای مختلف در اقصی نقاط جهان توسعه می‌یابد.

بر اساس این گزارش با افزایش تعداد کارگزاری‌های رسمی در کشورهای جهان، این امکان برای ایرانیان فراهم شده است تا به منظور حفظ پل ارتباطی خود با کشور مادری خود، درخواست بیمه در قالب بیمه ایرانیان خارج از کشور و ادامه بیمه پردازی، از طریق کارگزار برون مرزی تأمین اجتماعی اقدام کنند و از مزایا و خدمات تأمین اجتماعی بهره مند شوند.

هموطنان ایرانی در کشور کانادا می‌توانند جهت دریافت اطلاعات و شرایط بیمه پردازی یا ادامه آن و انعقاد قرارداد و همچنین امور مربوط به مستمری‌ها به کارگزاران برون مرزی مستقر در این کشور مراجعه کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سومین کارگزار برون مرزی سازمان تأمین اجتماعی در کشور کانادا به سایتاداره کل اتباع این سازمان مراجعه کنند.

بر اساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی، در حال حاضر بیش از سه هزار ایرانی مقیم خارج کشور از خدمات این سازمان برخوردارند و به تأمین اجتماعی حق بیمه پرداخت می‌کنند.


به همین منظور 20 کارگزاری در کشورهای مختلف برای ارائه خدمات به این افراد ایجاد شده است و در واقع می‌توان گفت که با ایجاد این کارگزاری‌ها، خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور با سهولت بیشتری انجام می‌شود.


نام کارگزاری‌های برون مرزی تأمین اجتماعی، شماره تلفن و نشانی پست الکترونیکی آنها در سایت بیمه اتباع سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.mss.tamin.ir قرار دارد.


سازمان تأمین اجتماعی در مجموع 42 میلیون بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها