کد خبر: 317581
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۲۳:۲۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید

واکنش‌ها به ویدئوی منتشرشده از حضور ایوانکا ترامپ در میان رهبران جهان

ویدئویی کوتاه از گفت‌وگوی غیررسمی رهبران چند کشور و ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا، واکنش‌های فراوانی در فضای مجازی در پی داشت.

حجم ویدیو: 2.33M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04 دانلود ویدیو
کد خبر: 317581
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۲۳:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویدئویی کوتاه از گفت‌وگوی غیررسمی رهبران چند کشور و ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا، واکنش‌های فراوانی در فضای مجازی در پی داشت.

این ویدئو نزدیک به 19 میلیون بار در توییتر دیده شده است.

در این ویدئوی 19 ثانیه‌‎ای ترزا می نخست‌وزیر بریتانیا، امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه، جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا و کریستین لاگارد رئیس صندوق بین‌المللی پول، در حال گفت‌وگو با هم هستند و ایوانکا ترامپ، دختر آقای ترامپ، سعی می‌کند وارد گفت‌وگو شود.

الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده دموکرات و عضو کنگره آمریکا، درباره این ویدئو نوشت: ممکن است برای بعضی تکان‌دهنده باشد، اما دختر کسی بودن باعث صلاحیت شغلی نمی‌شود. این به جایگاه دیپلماتیک ما لطمه می‌زند.

حضور ایوانکا ترامپ در اجلاس جی‌20 در آخر هفته و حضورش در منطقه مرزی کره به همراه پدرش، جنجالی و مایه تمسخر کاربران شبکه اجتماعی با هشتگ «ایوانکای ناخوانده» شد.

ماجرای جنجالی شدن هشتگ «ایوانکای ناخوانده» توسط یک روزنامه‌نگار آمریکایی به نام ارین ریان مطرح شد. او با انتشار توییتی ایوانکا را در کنفرانس یالتا در کنار چرچیل و روزولت و همچنین استالین نشان می‌دهد.

موج توییت‌های تمسخرآمیز ادامه یافت تا جایی که ایوانکا ترامپ با فتوشاپ در کنار مارتین لوترکینگ قرار گرفت!

کاخ سفید در واکنش به این مساله بیانیه‌ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده: غم‌انگیز است اما شگفت‌انگیز نیست که نفرت‌ورزان ایوانکا ترامپ مشاور ارشد رئیس‌جمهور را برای حمله انتخاب کنند، آن هم در زمانی که او تلاش‌های آمریکا برای توانمندسازی زنان را از راه مشارکت استراتژیک پیش می‌برد و سفرش به کره‌جنوبی هم مهم و تاریخی بوده است. به برکت رهبری دونالد ترامپ کشور ما پررونق‌تر و امن‌تر شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها