پخش «راهش اینه» از شبکه هفت سیما

پس از پایان فصل نخست برنامه «راهش اینه»، فصل جدید این برنامه به کارگردانی سهیل سلیمانی و تهیه‌کنندگی پرتو رضایی، شنبه، یکشنبه و دوشنبه حوالی ساعت 17 روی آنتن شبکه هفت سیما می‌رود.

پخش «راهش اینه» از شبکه هفت سیما
کد خبر: 317622
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۱۸:۰۶:۳۰

اعتمادآنلاین| پس از پایان فصل نخست برنامه «راهش اینه»، فصل جدید این برنامه به کارگردانی سهیل سلیمانی و تهیه‌کنندگی پرتو رضایی، شنبه، یکشنبه و دوشنبه حوالی ساعت 17 روی آنتن شبکه هفت سیما می‌رود.

ایجاد انگیزه برای راه انداختن کسب‌وکارهای کوچک با هدف تولید کالای ایرانی، معرفی کسب‌وکارهای کوچک خانگی و نشان دادن مسیر درست کارآفرینی، مهارت‌آموزی‌های عصر دیجیتال در کسب‌وکار و ...، مهم‌ترین سرفصل‌های این برنامه زنده تلویزیونی هستند.

قرار است فصل جدید این برنامه، نگاهی نو به مقوله کارآفرینی داشته باشد؛ برای همین در هر برنامه با صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و موفق خانگی، گفت‌وگویی کوتاه انجام می‌شود تا از تجربه‌های خود در این عرصه روایت کنند و الگوی کسانی شوند که در ابتدای مسیر کارآفرینی قرار دارند.

گفتنی است فریبا باقری، سعیده آغویی و شایسته صعودیان مجریان برنامه «راهش اینه» هستند که از شنبه 15 تیر حوالی ساعت 17 از شبکه هفت سیما به صورت زنده پخش می‌‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها