امیر صباحی‌فرد، فرمانده نیروى پدافند هوایى ارتش:

اولین اشتباه دشمن آخرین اشتباهش است/ دشمن می‌داند قابلیت رزمی ایران قابل آزمودن نیست

فرمانده نیروى پدافند هوایى ارتش با اشاره به توان بالای دفاعی کشور گفت: دشمن خوب می‌داند که قابلیت رزمی ایران قابل آزمودن نیست و اولین اشتباه او آخرین اشتباهش خواهد بود.

اولین اشتباه دشمن آخرین اشتباهش است/ دشمن می‌داند قابلیت رزمی ایران قابل آزمودن نیست
کد خبر: 317741
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۱۰:۵۳:۳۹

اعتمادآنلاین| امیر علیرضا صباحى فرد فرمانده نیروى پدافند هوایى ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 12 تیرماه) در همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامى که در ستاد فرماندهى این نیرو برگزار شد، با اشاره به روز حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: نفرین و ننگ بر این حقوق بشر آمریکایی؛ آمریکا و ایادی اش در منطقه باید بدانند که دیگر قدرت رویارویی با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند چراکه علاوه بر سلاح های دفاعی که در اختیار داریم، سلاح های سری و منحصر به فرد ملت ایران را هم داریم.

وى افزود: سلاح موثر ما در کنار تسلیحات رزمی، فرهنگ ایثار و شهادت، وحدت، ولایت و یکپارچگی است.

امیر صباحى فرد ادامه داد: دشمن با فشار حداکثری و حضور در منطقه رجزخوانی می کند و به خیال خود ملت را مرعوب قدرت پوشالی خود خواهد کرد، از یک طرف بر طبل جنگ می کوبد و از طرفی پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط را می دهد و از سویی دیگر بر وسعت تحریم های خود می افزاید.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با تاکید بر اینکه همه اینها بی اساس بودن ادعاهای دشمن را ثابت می کند، تاکید کرد: اگر دشمن پلید ما در 200 مایلی تنگه هرمز متوقف شده به دلیل مولفه بازدارندگی و همان تسلیحات سری ما است.

وی گفت: دشمن خوب می داند که قابلیت رزمی ایران قابل آزمودن نیست و اولین اشتباه او آخرین اشتباهش خواهد بود.

امیر صباحی فرد با اشاره به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و لزوم توجه جدی برای اجرایی شدن این بیانیه، خاطرنشان کرد: در سال 98 میخواهیم ثابت کنیم که نیروی پدافند هوایی با اتکا به توان داخلی میتواند در برابر استکبار ایستادگی کند و نسبت به اقدامات دشمن صهیونیستی و مستکبر پاسخگو باشد که نشان دهنده اقتدار ماست.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ادامه داد: در پدافند هوایی برای اجرایی شدن فرامین حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب 9 کارگروه را تشکیل داده ایم و انشالله با قدرت این کار را پیش خواهیم برد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها