مادر سیرجانی از ازدواج دختر 10 ساله‌اش منصرف شد

با تأکید و پیگیری‌های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، مادر سیرجانی از ازدواج زودهنگام دختر 10 ساله‌اش منصرف شد.

مادر سیرجانی از ازدواج دختر 10 ساله‌اش منصرف شد
کد خبر: 317903
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۱۶:۳۵:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به دنبال انتشار خبر ازدواج زودهنگام دختر 10 ساله سیرجانی با جوانی 23 ساله در فضای مجازی و رسانه‌ها، تیم مددکاری و مشاوره کمیته امداد سریعاً به شهرستان اعزام و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این خانواده در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آن ها قول مساعد دادند.

صادقی ادامه داد: در این دیدار و گفت و گو مقرر شد که کمیته امداد در اسرع وقت نسبت به حل مشکل مسکن این خانواده از طریق پرداخت ودیعه و اجاره مسکن اقدام کند و همچنین مقرر شد درصورتی‌که دختر این خانواده در سن مناسب ازدواج کند کالای جهیزیه وی به‌صورت کامل از سوی این نهاد تهیه و به وی اهدا شود.

شایسته ذکر است؛ خانواده این دختر که به دلیل فقر و مشکلات مالی تن به ازدواج دختر 10 سال خود داده بودند با پیگیری‌های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و قول مساعد در جهت حل مشکلات مالی و معیشتی خانواده در حد امکانات و توان این نهاد، شرایط بازگشت به تحصیل این دختر فراهم و وی به تحصیل خود ادامه خواهند داد.

لازم به ذکر است؛ مقرر شد هزینه‌های درمانی فرزند دیگر خانواده که به بیماری دیابت مبتلا است نیز توسط کمیته امداد پرداخت شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها