کد خبر: 318106
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ ۱۴:۴۰:۴۸
| |

جواد زرینچه جانشین اصغر حاجیلو شد

با حکم امیرحسین فتحی، چواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم بزرگسالان استقلال شد.

جواد زرینچه جانشین اصغر حاجیلو شد
کد خبر: 318106
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ ۱۴:۴۰:۴۸

اعتمادآنلاین| با حکم امیرحسین فتحی، چواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم بزرگسالان استقلال شد.

در حکم فتحی برای زرینچه آمده:

برادرارجمند
جناب آقاى جواد زرینچه

نظر به تعهد ، توانمندی ، سوابق درخشان و تجارب ارزشمندتان در عرصه باشگاهى و ملّى به این وسیله جنابعالى را به عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ایران منصوب می کنم.

باتوجه به سیاستهاى کلان باشگاه در استفاده از تجارب پیشکسوتان خوشنام و مورد علاقه هواداران در جایگاه هاى مختلف و برنامه ریزى باشگاه در جهت نیل به موفقیت ها ، حضور یک پیشکسوت با سوابق درخشان به منظور هدایت ، نظارت و حمایت از بازیکنان ،کادر فنى و پشتیبانى تیم بعنوان مدیر یا سرپرست ضرورى به نظر می‌رسد.

امروز اداره تیمى متشکل از چند ده میلیون عضو نیازمند رعایت تمامی شاخصه‌های لازم از جمله نظم، قاطعیت و تجربه است.

حفظ و رعایت شأن باشگاه و همه ارکان آن خصوصاً هواداران ، ایجاد همدلى در میان تمامى اعضاء ، ایجاد آرامش و دورساختن حاشیه از اطراف تیم ، برقرارى نظم و پیاده سازى آیین نامه انضباطى و دستورات باشگاه ، یادآورى به اعضاى تیم در احترام به همه اهالى فوتبال شامل مسئولین ، داوران ، مربیان و بازیکنان تیم حریف ، اهالى رسانه ، خصوصاً هواداران ، تکریم پیشکسوتان ، رعایت اصول حرفه اى و اخلاقى ، تاکید بر اجراى قوانین داخلی تیم و باشگاه ، رسیدگى به امور ادارى و اجرایى تیم در مسابقات ، تمرینات و اردوها ، نظارت بر عملکرد تیم اعم از فنّى ، پشتیبانى ، تدارکاتى و پزشکى ، برقرارى و تعامل و روابط حسنه با نهادهاو سازمانهاى مربوطه در جهت پیشبرد اهداف تیم از جمله وظایف مدیریت تیم به شمار می آید.

انتظار می‌رود گزارش عملکرد بخشها و ارکان تیم به صورت دوره اى و منظم و مکتوب به اینجانب ارائه شود.

امید است با اتکا به پروردگار متعال و با همکاری و هماهنگی کامل با معاونین و ارکان اجرایى باشگاه و کادر فنی تیم در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

در پایان از زحمات و تلاش هاى بى شائبه و دلسوزانه برادر گرانقدرم جناب اقاى اصغر حاجیلو مدیریت سابق تیم بزرگسالان در دوران تصدی آن سمت سپاسگزارى می نمایم.

امیرحسین فتحی
مدیرعامل

منبع: سایت باشگاه استقلال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها