کد خبر: 318185
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۰۸:۵۹:۱۹
| |

دی‌یونگ:

احساس می‌کنم در سرزمین رویاها به‌سر می‌برم

فرانکی دی‌یونگ که دیروز اولین عکس‌های خود با پیراهن بارسلونا را گرفت می‌گوید باور نمی‌کند رویای کودکی‌اش یعنی بازی در بارسا در کنار لیونل مسی به زودی به واقعیت خواهد پیوست.

احساس می‌کنم در سرزمین رویاها به‌سر می‌برم
کد خبر: 318185
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۰۸:۵۹:۱۹

اعتمادآنلاین| ‌ فرانکی دی‌یونگ، ستاره جوان هلندی که دیروز به صورت رسمی به باشگاه بارسلونا پیوست می‌گوید احساس می‌کند در سرزمین رویاها به سر می‌برد و باور نمی‌کند رویای کودکی‌اش یعنی بازی در بارسلونا، در کنار الگوی بزرگ فوتبالی‌اش لیونل مسی، به زودی به واقعیت خواهد پیوست.

بارسا در ماه ژانویه گذشته انتقال فرانکی دی‌یونگ از آژاکس را اعلام کرد ولی انتقال ستاره هلندی دیروز رسمی شد. بر اساس خبرهای اعلام شده بارسلونا برای جذب او به آژاکس چیزی در حدود 86 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد.

فرانکی دی‌یونگ، پدیده آژاکس در سالهای گذشته، به خصوص از فصل پیش که آژاکس با درخشش او و همبازی‌هایش موفق شد به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ راه یابد مورد توجه قرار گرفت و در نهایت به بارسلونا راه یافت.

دی‌یونگ بعد از انتقال رسمی‌اش به آبی‌اناری‌ها در گفتگو با وبسایت بارسلونا گفت:" از اینکه بالاخره به صورت رسمی بازیکن بارسا شدم خیلی خوشحالم. بازی در بارسلونا رویای کودکی من بود و حالا به آن رسیده‌ام. این واقعا فوق‌العاده است".

ستاره هلندی بارسا در ادامه گفت:" با تمام وجود منتظرم که برای اولین بار روی زمین نوکمپ پا بگذارم. خیلی خوشحالم که می‌توانم در کنار مسی بازی کنم، کسی که همیشه دنبالش کرده‌ام. الگوی بزرگ من حالا هم‌تیمی‌ام خواهد شد".

دی‌یونگ در ادامه صحبت‌هایش درباره تفاوت‌های سبک فوتبال آژاکس و بارسا گفت:" من سبک بازی بارسا را دوست دارم. فلسفه فوتبال بارسا به آژاکس خیلی شبیه است و من فکر می‌کنم از بازی در بارسا لذت خواهم برد. بین بارسا و هلند همیشه رابطه قوی‌ای وجود داشته و من امیدوارم جزئی از این سنت باشم. دلم می‌خواهد یکی از بزرگترین بازیکنان هلندی‌ای باشم که در بارسلونا بازی کرده‌اند".

منبع: ورزش‌سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها