کد خبر: 318256
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۱۰:۴۲:۵۱
| |

زولا:

خیلی دیر فهمیدم که چلسی به من نیاز ندارد

جیان‌فرانکو زولا، دستیار سابق سرمربی چلسی که بعد از روی کار آمدن فرانک لمپارد از این تیم جدا شده می‌گوید از زمان‌بندی خروجش از چلسی ناراضی است.

خیلی دیر فهمیدم که چلسی به من نیاز ندارد
کد خبر: 318256
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۱۰:۴۲:۵۱

اعتمادآنلاین| ‌ جیان‌فرانکو زولا، دستیار سابق سرمربی چلسی که بعد از منصوب شدن فرانک لمپارد به عنوان سرمربی جدید این تیم مجبور به ترک چلسی شده می‌گوید از زمان‌بندی خروجش از چلسی ناراضی است چرا که در حال حاضر پیدا کردن تیم جدید برای او بسیار دشوار خواهد بود.

لمپارد، همبازی سابق زولا در چلسی که روز پنج‌شنبه به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد در مراسم معرفی خود گفت که زولا در کادر فنی او جایی نخواهد داشت و دستیاران او در فصل جدید جودی موریس و کریس جونز خواهند بود.

زولا که در دوران ماتوریتزیو ساری به چلسی بازگشته و دستیار او شده بود می‌‌گوید اعلام دیرهنگام چلسی مبنی بر عدم نیاز به او برایش دردسرساز شده است. زولا در این باره گفت:" من خیلی دیر فهمیدم که چلسی به من نیاز ندارد. در حال حاضر همه تیمهای دیگر کادر فنی‌شان را بسته‌اند و این برای من مشکل‌ساز شده است".

زولا در گفتگو با روزنامه سان گفت:" البته خیلی مهم نیست. کار در چلسی به سابقه حرفه‌ای من کمک کرده. کار کردن در یک باشگاه بزرگ و با یک مربی بزرگ برای من مفید بوده".

دستیار سابق سرمربی چلسی در ادامه گفت:" من قبل از این سرمربی بوده‌ام و حالا هدفم این است که دوباره به آن پست برگردم. ولی کار کردن برای ماتوریتزیو و چلسی فرصت بزرگی برای من بود".

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها