مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور خبر داد:

اینترنتی شدن بلیت‌فروشی پایانه‌های مسافربری تا پایان سال

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور گفت: خرید بلیت در پایانه‌های مسافربری کشور تا پایان سال هوشمند می‌شود.

اینترنتی شدن بلیت‌فروشی پایانه‌های مسافربری تا پایان سال
کد خبر: 318333
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۱۳:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رسول عباسی در حاشیه نشست اعضای هیئت مدیره اتحادیه سازمان‌های پایانه‌های مسافربری شهرداری های کشور در تبریز با اعلام این خبر گفت: اگر بلیت فروشی اتوبوس در پایانه های کشور اینترنتی شود از ناهنجاری های بسیاری مانند تبادل کالا، نقل و انتقال بدون بلیت مسافر و ناهنجاری های متعدد در داخل پایانه ها جلوگیری می شود.

وی با اشاره به نابسامانی موجود در نقل و انتقال بار خرد توسط ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: با اجرایی شدن این سامانه دیگر امکان حمل و نقل هر نوع بار توسط ناوگان حمل و نقل بین شهری وجود نخواهد داشت.

عباسی در ادامه با بیان اینکه پایانه های شهر تبریز نسبت به دیگر پایانه های کشور وضعیت مناسبی دارد، افزود: نه تنها در حوزه پایانه‌ها بلکه در بازدیدی که از 80 درصد شهر داشتم شاهد مدیریت پویا و زنده‌ای بودم.

وی وظیفه سازمان پایانه ها را تامین امنیت و رفاه شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: ما در پایانه ها موظف هستیم تمام امکانات را بر اساس استانداردهای موجود تامین کنیم و پس از خروج از شهر دیگر سازمان پایانه ها وظیفه ویژه ای بر عهده ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها