هشدار سازمان هواپیمایی به مردم؛

تبلیغات مشاوره برای دریافت مجوز غیرقانونی است

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:‌ تبلیغات روزهای اخیر مبنی بر ارائه مشاوره برای دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی به متقاضیان غیرواقعی و فاقد وجاهت قانونی است.

تبلیغات مشاوره برای دریافت مجوز غیرقانونی است
کد خبر: 318397
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۱۶:۰۵:۳۶

اعتمادآنلاین| سازمان هواپیمایی اعلام کرد: تبلیغات اخیر در فضای مجازی مبنی بر مشاوره راه اندازی، ارتقا آموزش و پشتیبانی، رزرواسیون و مشاوره دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، اخذ گواهی تست نفوذ نماد اعتماد الکترونیکی و نماد رسانه ای، درگاه بانکی و پیگیری مراحل دریافت مجوز فروش بلیت از صفر تا 100 فاقد وجاهت قانونی است.

رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمای در این باره گفت:‌ متاسفانه بعضی افراد با القاب ساختگی چون مشاوره برای گرفتن مجوز به دنبال سودجویی از مردم هستند. دریافت فروش الکترونیکی از سازمان نیاز به همراه داشتن مشاور و پرداخت هزینه اضافی نیست و مراحل قابل رصد و پیگیری است.

وی تصریح کرد: این تبلیغات غیر واقعی است و دریافت مجوز فروش الکترونیکی توسط متقاضی به سهولت قابل رصد و پیگیری است و فرایندهای لازم روی سایت سازمان www.cao.ir قابل مشاهده و دسترسی است.

وی گفت:‌ موضوع تبلیغات کنندگانی که موجبات سودجویی و اخذ هزینه های اضافی از مردم را فراهم کنند در اسرع وقت و بدون اغماض توسط دفتر حقوقی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری خواهد شد.

مبنع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها