با همراهی سامان احتشامی؛

کنسرت روزبه نعمت‌ اللهی در برج میلاد

روزبه نعمت اللهی خواننده موسیقی پاپ ایران روز چهارشنبه دوم مرداد تازه ترین کنسرت خود را با نام «نفس نفس تا دریا» اجرا می کند.

کنسرت روزبه نعمت‌ اللهی در برج میلاد
کد خبر: 318480
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۰۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزبه نعمت اللهی خواننده موسیقی پاپ ایران روز چهارشنبه دوم مرداد تازه ترین کنسرت خود را با نام «نفس نفس تا دریا» در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند.

در این کنسرت که با حمایت موسسه «فرهنگ گستر صبا» روی صحنه خواهد رفت، سامان احتشامی نوازنده شناخته شده پیانو در کنار نعمت اللهی حضور خواهد داشت. این در حالی است که گفته می شود گروهی از نوازندگان مطرح ارکسترهای سمفونیک و ملی در برنامه پیش رو به عنوان نوازنده حضور دارند.

از نکات قابل توجه این کنسرت که بی ارتباط با موضوع مناقشه برانگیز تصویب قانون اخذ 10 درصد بهای بلیت اجراهای صحنه ای در تهران و کلانشهرها به حساب درآمد عمومی نیست، گرانی بلیت کنسرت در تعدادی از جایگاه ها است که طبق اعلام سامانه فروش بلیت قیمت ها از 50 هزار تومان تا 250 هزار تومان تعیین شده است. این در حالی است که طی هفته های گذشته با وجود اجرایی شدن قانون یاد شده سقف قیمت بلیت ها در سالن هایی چون برج میلاد و نمایشگاه بین المللی در اغلب موارد بین 170 تا 180 هزار تومان تعیین شده است.

روزبه نعمت اللهی از جمله خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان بوده که طی سال های اخیر فعالیت های متفاوتی را در عرصه های خوانندگی و نوازندگی انجام داده است. این هنرمند که تحصیلات خود را در رشته موسیقی دانشگاه سوره به اتمام رسانده تاکنون آلبوم های «سرزمین مادری» 1382، «هفته عاشقی» 1387، «عمو زنجیرباف» 1388 و «داروگ» 1392 را در کنار چندین تک آهنگ منتشر کرده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها