کد خبر: 318497
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۰۹:۲۵:۴۹
| |

ویمبلدون؛

نوله به مرحله یک هشتم صعود کرد

نواک جووکویچ به مرحله یک هشتم نهایی تنیس ویمبلدون صعود کرد.

نوله به مرحله یک هشتم صعود کرد
کد خبر: 318497
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۰۹:۲۵:۴۹

اعتمادآنلاین| دور سوم تنیس ویمبلدون جمعه آغاز شد و نواک جوکوویچ و کارولینا پلیسکووا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

در مهم‌ترین بازی روز پنجم جوکوویچ برابر هوبرتهورکاچ قرار گرفت و 3 بر یک پیروز شد. مرد شماره یک جهان در ست نخست 7 بر 5 حریف لهستانی‌اش را شکست داد اما در ست دوم با نتیجه نزدیک 7 بر 6 مغلوب شد. تنیسور صربستانی در ادامه جبران کرد و توانست ست سوم و چهارم را با نتایج 6 بر یک و 6 بر 4 به نفع خود پایان دهد.

حذف کوین اندرسون از دیگر اتفاق‌های مهم مسابقات مردان بود. مرد شماره 8 جهان برابر گیدو پیا قرار گرفت و 3 بر صفر مغلوب شد. تنیسور اهل آفریقای جنوبی در ست نخست 6 بر 4 شکست خورد و ست دوم را با نتیجه 6 بر 3 واگذار کرد. ست سوم با پیروزی 7 بر 6 پیا به پایان رسید تا تنیسور آرژانتینی به دور بعد صعود کند.

در دیگر بازی‌ها میلوش رائونیچ با پیروزی 3 بر صفر مقابل ریلی اوپلکا به یک هشتم نهایی صعود کرد. دیدار فرناندوورداسکو و فابیانو با پیروزی 3 بر صفر تنیسور اسپانیایی پایان یافت. روبرتو آگوستین بائوتیستا با نتیجه مشابه کارنخاچانف را شکست داد. گوفین به سختی توانست مدودوف را 3 بر 2 شکست دهد و در جمع 16 تنیسور برتر قرار بگیرد.

در بخش زنان پلیسکووا برابر وی هیسه سو قرار گرفت و 2 بر یک پیروز شد. بانوی شماره 3 جهان در ست اول 6 بر 3 حریفش را شکست داد اما ست دوم را با نتیجه 6 بر 2 واگذار کرد. در نهایت پلیسکووا در ست سوم 6 بر 4 پیروز شد تا به دور بعد صعود کند.

دیدار سیمونا هالپ و ویکتوریا آزارنکا با پیروزی 2 بر صفر شماره 8 جهان به پایان رسید. هالپ در ست نخست 6 بر 3 پیروز شد و ست دوم را با نتیجه 6 بر یک به نفع خود پایان داد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها