کد خبر: 318567
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۱۰:۳۷:۳۰
| |

آبی‌پوشان با یک غایب تمرین کردند/ مراسم معارفه زرینچه برگزار شد

تمرین امروز (شنبه) استقلال با برگزاری مراسم معارفه جواد زرینچه انجام شد.

آبی‌پوشان با یک غایب تمرین کردند/ مراسم معارفه زرینچه برگزار شد
کد خبر: 318567
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۱۰:۳۷:۳۰

اعتمادآنلاین| مراسم معارفه جواد زرینچه، سرپرست جدید استقلال امروز (شنبه) در تمرین نوبت صبح این تیم برگزار شد. آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در رابطه با انتخاب زرینچه اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که آقای زرینچه به عنوان یکی از باتجربه‌ترین انسان‌ها چه از نظر بازیگری و چه از نظر مدیریتی و مربیگری در کنار ما هستند. امیدوارم که سال خیلی خوبی را با هم داشته باشیم.

جواد زرینچه پس از صبحت‌های استراماچونی گفت: من عاشقتان هستم و فقط همین را می‌توانم بگویم. امیدوارم که در کنار هم سال خوبی را داشته باشیم و بتوانیم با هم از تمام فراز و نشیب‌ها و راه سختی که داریم با سربلندی عبور کنیم تا در نهایت بتوانیم نتایج خوبی‌ را برای خودمان و هواداران کسب کنیم.

همچنین هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال که به نمایندگی از مدیران این باشگاه در مراسم معارفه حضور داشت، درباره انتخاب زرینچه بیان کرد: با تشکر از زحمات آقای اصغر حاجیلو، آقای زرینچه از امروز سرپرست استقلال خواهند بود. امیدوارم با همکاری بین ایشان، کادرفنی و بازیکنان سال خوبی را داشته باشیم و درنهایت برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. مباشری در ادامه صحبت‌هایش گفت: جواد زرینچه را استاد می‌دانم چرا که هم در دوران بازیگری در استقلال و تیم ملی و هم در دوران مربیگری مثل یک استاد بودند. امیدوارم همه دست در دست هم دهیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم و بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

پس از پایان مراسم معارفه زرینچه، تمرین استقلال پیگیری شد و بازیکنان به کارهای بدنسازی و استقامتی پرداختند. در بخش پایانی تمرین امروز هم، کادرفنی کارهای تاکتیکی را در دستور کار بازیکنان قرار دادند. فرشید باقری تنها غایب تمرین امروز استقلال بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها