کد خبر: 318640
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۱۲:۴۴:۰۲
| |

بارتومئو:

PSG نیمار را نمی‌فروشد

رئیس باشگاه بارسلونا احتمال بازگشت مهاجم برزیلی این تیم به نوکمپ را کمرنگ کرد.

PSG نیمار را نمی‌فروشد
کد خبر: 318640
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۱۲:۴۴:۰۲

اعتمادآنلاین| ‌ خوسپ ماریا بارتومئو می‌گوید او و همکارانش از این موضوع که نیمار می‌خواهد به بارسلونا برگردد، مطلع هستند اگرچه باشگاه فرانسوی به آسانی اجازه بازگشت او به نوکمپ را نخواهد داد.

نیمار سال 2017 با قراردادی 222 میلیون یورویی به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست اما در این تیم موفقیت‌هایی که انتظار می‌رفت را کسب نکرد و خیلی زود از رفتن به پایتخت فرانسه پشیمان شد. در همین حال برخی حواشی و جنجال‌ها اخیرا گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره احتمال پیوستن نیمار به بارسلونا در قالب معاوضه او با بازیکنانی مانند فیلیپه کوتینیو یا عثمان دمبله مطرح کرده اما در نهایت بارتومئو این موضوع را رد کرد.

بارتومئو در یک نشست خبری در این خصوص گفت: می‌دانیم که نیمار می‌خواهد پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند اما آنها او را نمی‌فروشند، پس دیگر بحث خرید او مطرح نیست.

رئیس باشگاه بارسلونا در پاسخ به این سؤال که آیا خود او تمایلی به خرید مجدد نیمار دارد، اظهار داشت: ما هرگز درباره بازیکنانی که به سایر باشگاه‌ها تعلق دارند، صحبت نمی‌کنیم.

او در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه آیا لیونل مسی از او درخواست کرده که نیمار را به بارسلونا برگرداند هم تأکید کرد: بگذارید این ابهام را برطرف کنیم. کسی از بارسلونا درخواست خرید هیچ بازیکنی را نداشته است. او فقط می‌خواهد که تیم ما تیمی جنگنده باشد.

بارتومئو احتمال فروش عثمان دمبله در قالب معاوضه با نیمار را هم رد و عنوان کرد: دمبله بازیکنی جوان و با استعداد است که چیزهای متفاوتی به تیم ما می‌دهد. تماشای بازی او لذتبخش است. وقتی او به زمین بازی می‌رود، همیشه می‌خواهیم ببینیم چه کار می‌کند. به نظر من او از نیمار هم بهتر است.


خرید آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید هم موضوع دیگری بود که بارتومئو درباره آن به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. او خبر اخیر مبنی بر ملاقات روز پنجشنبه نمایندگان دو باشگاه در مادرید برای مذاکره در مورد انتقال گریزمان به نوکمپ را تأیید کرد.

آخرین اخبار درباره مذاکره دو باشگاه حاکی از آن است که بارسلونا از اتلتیکومادرید درخواست کرده که 120 میلیون یوروی فسخ قرارداد گریزمان را به صورت قسطی بپردازد، ضمن اینکه اتلتیکو هم خواسته که بارسایی‌ها نلسون سمدو را به عنوان بخشی از رقم خرید گریزمان به مادرید بفرستند اما قهرمان اسپانیا تأکید کرده که بازیکنش را نمی‌فروشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها