کد خبر: 318715
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۱۵:۱۴:۰۰
| |

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران خبر داد:

چهره‌نگاری کارگران تفکیک زباله

رضا عبدلی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به‌زودی طرح چهره‌نگاری 2هزار و 500 نیروی تفکیک پسماند آغاز خواهد شد.

چهره‌نگاری کارگران تفکیک زباله
کد خبر: 318715
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۱۵:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رضا عبدلی با اشاره به ضرورت ساماندهی و چهره‌نگاری از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران اظهار کرد: با این اقدام به‌طور حتم کارگران غیرمجاز شناسایی می‌شوند؛ در حال حاضر 15 هزار و 100 نفر از پرسنلی که درگیر نظافت و پاکسازی سطح شهر هستند عمدتاً ثبت چهره شده‌اند.

وی با اشاره به ثبت الکترونیکی چهره نیروهای خدمات شهری و ساماندهی مشخصات این افراد تصریح کرد: همچنین 2 هزار و 500 نفر از نیروهای تفکیک پسماند طی یک الی 2 ماه آینده ثبت چهره خواهند شد تا جداسازی لازم از زباله‌گردها صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: این اقدام باعث می‌شود تا کلنی‌های غیرمجاز، کارتن‌خواب‌ها و اهالی برخی از محلات که اقدام به جمع‌آوری غیرقانونی زباله می‌کنند از نیروهای خدمات شهری درگیر در مناطق و نواحی تفکیک شوند.

عبدلی با تأکید بر برخورد قانونی با پیمانکاران متخلف تصریح کرد: برخورد با نیروهای انسانی متخلف و غیرمجاز سطح شهر که بخش مهمی از آن‌ها را اتباع بیگانه به خود اختصاص داده‌اند به‌عهده سازمان مدیریت پسماند و شهرداری تهران نیست و دستگاه‌های مسئول باید برای عدم ورود این افراد به شهر تهران و فعالیت در سطح شهر تهران به وظایف خود عمل کنند تا مشکلات در این زمینه مرتفع شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها