کد خبر: 318729
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۰۸:۵۰:۰۰
| |

مهرداد لاهوتی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

دشمن می‌گوید مشارکت در انتخابات پایین خواهد بود/ مردم کاری به مسئولان ندارند و در انتخابات شرکت می‌کنند/ مردم در انتخابات مجلس یازدهم افراد معتدل را انتخاب می‌کنند

مهرداد لاهوتی، عضو فراکسیون مستقلین، گفت: همه باید دست‌به‌دست دهیم تا مشکلات و مسائل، به خصوص مسائل اقتصادی، را برطرف کنیم. امیدوارم مسیر بحرانی را طی کنیم و به سمت آینده مثبت برویم.

دشمن می‌گوید مشارکت در انتخابات پایین خواهد بود/ مردم کاری به مسئولان ندارند و در انتخابات شرکت می‌کنند/ مردم در انتخابات مجلس یازدهم افراد معتدل را انتخاب می‌کنند
کد خبر: 318729
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۰۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود و سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم، گفت: مردم همیشه مشارکت خوبی در انتخابات داشته‌اند، این را تجربه نشان داده است. اما همیشه می‌گویند مشارکت در انتخابات پایین است، اینها جوسازی دشمن است.

او ادامه داد: ممکن است مردم گلایه‌هایی داشته باشند، اما اصل نظام‌شان را دوست دارند. به‌ هر حال گلایه مردم گلایه صنفی است که البته درست است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: همه باید دست‌به‌دست دهیم تا مشکلات و مسائل، به‌ خصوص مشکلات اقتصادی- که امروز از نظر مردم آینده مبهمی دارد-، را برطرف کنیم. امیدوارم مسیر بحرانی را طی کنیم و به سمت آینده مثبت برویم.

لاهوتی درباره راهکار افزایش حضور مردم در عرصه انتخابات گفت: مردم در انتخابات حضور پیدا می‌‌کنند و اصلاً کاری به ما مسئولان ندارند.

او همچنین در پاسخ به اینکه عملکرد مجلس دهم چقدر توانست مطالبات مردم را پاسخ دهد، گفت: ما در مجلس دهم، چه در سیاست خارجی و چه در مباحث اقتصادی، در حد بضاعت و تلاش‌مان، هر کاری می‌توانستیم انجام دادیم.

به گفته سخنگوی فراکسیون مستقلین: در انتخابات مجلس یازدهم مردم افراد معتدل را بیشتر می‌پسندند. قطعاً هر جریان سیاسی‌ای که بیاید و پرخاشگری کند، برنده میدان نخواهد بود. در هر جریانی اگر افراطی عمل کنند، مردم نمی‌پسندند.

لاهوتی در پایان گفت: هنوز فرصت بسیاری تا انتخابات باقی‌ مانده است. من معمولاً برای کاندیداتوری در انتخابات، روزهای آخر تصمیم می‌گیرم و با مردم مشورت می‌کنم. اگر آنها موافق باشند، کاندیدا می‌شوم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها