کد خبر: 318813
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۰۸:۵۷:۲۶
| |

جام‌جهانی فوتبال زنان؛

سوئد به مقام سوم جام‌جهانی رسید

تیم فوتبال زنان سوئد با برتری 2 بر یک مقابل انگلیس به مقام سوم جام جهانی 2019 دست یافت.

سوئد به مقام سوم جام‌جهانی رسید
کد خبر: 318813
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۰۸:۵۷:۲۶

اعتمادآنلاین| ‌ دیدار رده‌بندی جام جهانی فوتبال زنان 2019 در فرانسه؛ شنبه شب برگزار شد و تیم‌های انگلیس و سوئد برای رسیدن به مقام سوم به مصاف هم رفتند.

در این دیدار، تیم فوتبال زنان سوئد با برتری 2 بر یک برابر انگلیس جایگاه سوم جام جهانی فوتبال زنان را از آن خود کرد.

«کاسووار اسلانی» بازیکن سوئد در دقیقه 11، نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند و «صوفیا یاکوبسون» در دقیقه 22 برای دومین بار دروازه انگلیس را باز کرد.

اما 9 دقیقه بعد «فران کربی» بازیکن انگلیس موفق شد تا این گل را جبران کند و توپ را به تور دروازه سوئد چسباند.

2 دقیقه بعد از گل اول، «الن وایت» گل دوم را به ثمر رساند اما پس از بازبینی ویدئو چک، داور خطای هند وایت را گرفت و گل او را مردود اعلام کرد.

در نتیجه نیمه نخست این دیدار با نتیجه 2 بر یک پایان یافت و در نیمه دوم با وجود چند تعویض انگلیس، این تیم در برابر سوئد شکست خورد و نتوانست در جایگاه سوم قرار بگیرد.

تیم فوتبال سوئد پیش از این در مرحله گروهی با 2 پیروزی برابر شیلی و تایلند و شکست در برابر آمریکا به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

در این مرحله سوئد با برتری برابر کانادا به یک چهارم نهایی رسید و با عبور از آلمان به مصاف هلند در مرحله نیمه نهایی رفت، اما دومین شکست خود را در این بازی برابر این تیم متقبل شد.

در نهایت سوئد در دیدار رده بندی با شکست ا نگلیس توانست بر سکوی سوم جام جهانی فوتبال زنان بایستد.

تیم فوتبال زنان انگلیس نیز پیش از این در دور گروهی با برتری بر اسکاتلند، آرژانتین و ژاپن به عنوان سرگروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

در این مرحله انگلیس با عبور از کامرون به مصاف نروژ در یک چهارم نهایی رفت و با پیروزی برابر این تیم، حریف آمریکا در نیمه نهایی شد؛ اما در این مرحله برای نخستین بار شکست برابر آمریکا را تجربه کرد تا در در رده‌بندی به مصاف سوئد برود و با شکست در برابر این کشور جایگاه سوم جام جهانی فوتبال زنان را به این تیم واگذار کند.

دیدار نهایی جام جهانی فوتبال زنان فردا میان تیم‌های آمریکا و هلند 19:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

جام جهانی فوتبال زنان از روز 17 خردادماه در 9 شهر فرانسه و در قالب 6 گروه با حضور 24 تیم آغاز شد، مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات نیز تیم آمریکا است.

منبع: ایرنا





اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها