سالن اصلی تئاترشهر مرداد ماه آماده می‌شود

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد که بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر را طبق قرارداد منعقد شده در زمینه ماشینری و تعویض صندلی‌ها تا پایان مرداد انجام می‌دهند.

سالن اصلی تئاترشهر مرداد ماه آماده می‌شود
کد خبر: 318830
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۰۹:۲۳:۴۸

اعتمادآنلاین| زهرا نوروزی سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نگرانی خانواده تئاتر از اینکه بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تا چه زمانی به طول خواهد انجامید و آیا این سالن طبق وعده داده شده در تابستان سال جاری مورد بهره‌برداری مجدد قرار می‌گیرد یا نه، گفت: پیش از این نیز گفته بودم که تئاتر شهر باید اسفندماه سال 97 سالن اصلی را تخلیه می‌کرد تا بچه‌های ما روی ماشینری سالن کار کنند، ولی تئاتر شهر به ما اعلام کرد که در این سالن اجرا دارد و تا 15 اردیبهشت امکان تخلیه سالن وجود نداشت. در واقع سالن اصلی را 18 اردیبهشت به ما تحویل دادند و از آن زمان گروه ما شبانه روز حتی روزهای پنجشنبه و جمعه نیز کار می‌کنند تا بتوانیم تا پایان مردادماه سالن اصلی را تحویل دهیم.

وی درباره اینکه آیا احتمال تأخیر در تحویل سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر وجود دارد یا نه، اظهار کرد: ماجرای بازسازی، ماشنیری و تعویض صندلی‌های سالن اصلی یک پیگیری و هماهنگی دوطرفه بین ما و مجموعه تئاتر شهر است؛ قرار بوده خود مجموعه تئاتر شهر نیز کارهایی را نظیر تخلیه زیر سن سالن اصلی که مانند انبار وسایل بود، انجام دهد. مجموعه تئاتر شهر یکسری از کارها را به موقع انجام داده اما موردی هم داشتیم که مجموعه کاری را که باید یک ماه پیش انجام می‌داد، تازه یک هفته پیش انجام داد.

نوروزی ادامه داد: سعی مان این است که بخش ماشینری و تعویض صندلی‌های سالن اصلی که مربوط به ما است را انجام دهیم.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ممکن است تئاتر شهر قول‌های دیگری هم برای بازسازی داده باشد که ما از آن‌ها مطلع نباشیم، تأکید کرد: چیزی که دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد متعهد شده و بابت آن قرارداد دارد، با توجه به اعتبارات سال 97 و 98، بحث کلی ماشینری سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و تعویض صندلی‌ها است که با توجه به اعتباراتی که داریم تا پایان مردادماه این 2 کار انجام و سالن اصلی را تحویل می‌دهیم.

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به باز شدن پرده سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر، یادآور شد: تعویض پرده سالن اصلی و سیستم آن از جمله اموری است که در اعتبار و قرارداد منعقد شده ما با مجموعه تئاتر شهر نیست و خود مجموعه در حال حاضر این پرده را باز کرده و قرار است آن را شستشو دهد و مجدد نصب کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها