کد خبر: 318918
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۱۰:۴۲:۱۱
| |

مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری باقی ماند

علی مرادی با کسب اکثریت آرا برای 4 سال دیگر رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ماند.

مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری باقی ماند
کد خبر: 318918
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۱۰:۴۲:۱۱

اعتمادآنلاین| ‌ مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری از ساعت 10 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.

برای ریاست فدراسیون وزنه برداری، 8 کاندیدا به نام های سجاد انوشیروانی، حسین رضازاده، کوروش باقری، علی مرادی، محمدرضا آخوندی، عبدالکریم پورکیان، نصرت اله عابدینی و فرشاد غزالیان با یکدیگر رقابت می کردند. پیش از این نیز طی روزهای گذشته شهرام عظیمی انصراف خود را اعلام کرده بود.

حسین رضازاده با عدم حضور در مجمع انتخاباتی انصراف خود را اعلام کرد. عبدالکریم پورکیان نیز در ابتدای مجمع غایب بود و حضور نداشت و دبیر مجمع اعلام کرد که این غیبت، به منزله انصراف است اما او سرانجام با تاخیر به مجمع رسید و صحبت کرد.

کوروش باقری و نصرت اله عابدینی به نفع سجاد انوشیروانی کنار رفتند و اسبقیان نیز اعلام کرد انصراف خود را کتبا اعلام کنند.

در نهایت انتخابات وزنه برداری با 5 کاندیدا به نام های محمدرضا آخوندی، علی مرادی، سجاد انوشیروانی، فرشاد غزالیان و عبدالکریم پورکیان برگزار شد.

30 هیات عضو مجمع هستند و و 44 نفر اعضای مجمع را تشکیل می دهند که حق رای دارند اما جهانپور رئیس هیات آذربایجان شرقی به مجمع نرسید تا در نهایت رای گیری با 43 نفر انجام شود. محمدحسین برخواه و مهران رئیسی بعنوان ناظر بر انتخابات معرفی شدند.

در نهایت پس از رای گیری، علی مرادی با 22 رای در صندلی ریاست فدراسیون وزنه برداری برای 4 سال آتی ابقا شد.

سجاد انوشیروانی 11 رای، فرشاد غزالیان 2 رای و محمدرضا آخوندی 8 رای کسب کردند. ضمن اینکه پورکیان صاحب رای نشد.

سجاد انوشیروانی کوروش باقری و محمدرضا آخوندی بلافاصله بعد از اعلام نتایج، با دلخوری مجمع را ترک کردند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها