کد خبر: 319108
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۱۶:۳۸:۰۴
| |

سرپرست کیش‌ایر کاندیداتوری مجلس را رد کرد شرفبافی:

در صنعت هواپیمایی می‌مانم

«فرزانه شرفبافی» مدیرعامل سابق هما و سرپرست فعلی کیش ایر خبر حضورش در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را رد کرد و گفت: تمایل دارم در صنعت هوایی به کشور خدمت کنم.

در صنعت هواپیمایی می‌مانم
کد خبر: 319108
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۱۶:۳۸:۰۴

اعتمادآنلاین| شرفبافی اضافه کرد: بسیار عجیب است در حالیکه این روزها که سخت به اتفاق همکارانم در کیش ایر و سازمان منطقه آزاد کیش مشغول کار و برنامه ریزی برای مسافران و آماده شدن برای جشنواره تابستانی کیش و انتقال گردشگران هستیم، مدام شایعه حضور من در انتخابات مطرح می‌شود.


وی اضافه کرد: با پذیرفتن مسئولیت و ماندن در صنعت هوایی در بخش دیگر از دولت مثل سازمان منطقه آزاد کیش، ترجیحم خدمت و ماندن در دولت است. چرا که برند شدن در حوزه مدیریت یک زن را مدیون حمایت دولت فعلی می دانم.


فرزانه شرفبافی در خصوص وضعیت کیش ایر گفت: کیش ایر ظرفیت قابل توجهی دارد اولویت منطقه آزاد کیش مبنی بر جذب گردشگر، وظیفه ما را در دو چندان می‌کند؛ از این رو اقداماتی در خصوص توسعه ناوگان و تغییر و کیفیت سرویس دهی و انتخاب مسیرهای جدید از اهم برنامه‌های کیش‌ایر است.


شرفبافی اواخر اردیبهشت ماه امسال با حکمی از سوی مدیرعامل منطقه آزاد کیش به عنوان سرپرست جدید شرکت هواپیمایی کیش منصوب شد.


وی پیش از این مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) و عضوهیئت مدیره هما بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها