کد خبر: 319216
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۰۹:۴۰:۰۰
| |

امتحانات دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده از امروز آغاز می‌شود

رییس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش استان خوزستان درباره امتحانات دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده گفت: از امروز دوشنبه 17 تیرماه امتحانات دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده آغاز خواهد شد که تمهیداتی در این زمینه نیز اندیشیده شده است.

امتحانات دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده از امروز آغاز می‌شود
کد خبر: 319216
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۰۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ روزبه باقرپور، رییس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به آغاز امتحانات دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده از امروز گفت: در سطح استان 14 منطقه داریم که این مناطق درگیر سیل بودند. دانش‌آموزان این مناطق در امتحانات نهایی علاوه بر امتحانات خرداد ماه یک نوبت ارفاغی دیگر در تیر ماه خواهند داشت که به دلیل آسیب دیدن از سیل این دسته از دانش آموزان می‌توانند در امتحانات شرکت کنند.

وی ادامه داد: از امروز دوشنبه 17 تیرماه امتحانات دانش آموزان مناطق سیل زده آغاز خواهد شد که تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شده است، به این شکل که سوالات به صورت الکترونیکی از تهران برای ما ارسال خواهد شد.علاوه بر این حوزه‌های امتحانی نیز آماده هستند و با نهادها و سازمان‌های برق گفتگوهایی داشته‌ایم که در این زمینه با ما همکاری کنند تا کولرها و امکانات نسبی خنک سازی هوا با مشکل مواجه نشود. در این استان مشکل گرمی هوا داریم و این را به نهادهای مربوطه اعلام کردیم تا در زمان امتحانات مسائل احتمالی را کنترل کنند.

رییس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: این شرایط و این فرصت امتحانی تنها برای آن دسته از دانش‌آموزانی است که امتحان نهایی دارند و امتحانات داخلی علاوه بر نوبت خرداد یک نوبت غیبت موجه هم دارد. دانش آموزانی که نتوانستند در امتحانات خرداد ماه شرکت کنند، غیبت موجه دارند و الان می‌توانند در امتحانات تیرماه شرکت کنند.

باقرپور اضافه کرد: دانش آموزان هر نمره‌ای که کسب کنند به عنوان نمره خرداد ماه آنها در نظر گرفته خواهد شد، یعنی نمره مستمری که در خرداد داشتند، محفوظ است و این نمره جایگزین نمره خرداد ماه می‌شود.

وی با بیان اینکه نوبت بعدی پس از امتحانات تیرماه، در شهریور ماه است، گفت: چنانچه دانش‌آموزی در مناطق سیل‌زده نوبت‌های خرداد و تیر ماه موفق به شرکت در امتحان نشوند یا نمره مناسبی نگیرد، می‌تواند در شهریور ماه امتحان دهد که در این مورد هم نمره آنها جزو نمره خرداد ماه محسوب خواهد شد.

رییس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش استان خوزستان در پایان اظهار داشت: روز گذشته آخرین مهلت جمع آوری آمار دانش‌آموزانی بود که تمایل داشتند در امتحانات شرکت کنند. خواهشمندیم از اولیا و داوطلبان همکاری داشته باشند تا مراحل امتحانات در امنیت کامل انجام شود. همچنین درخواست داریم به هیچ عنوان هیچ کدام از دانش‌آموزان تلفن همراه با خود به جلسه امتحان نیاورند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها