کد خبر: 319286
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۱۱:۱۱:۳۹
| |

اعتقاد فدرر و سرنا ویلیامز به قهرمانی نابغه 15 ساله در ویمبلدون

راجر فدرر و سرنا ویلیامز در صحبت‌های خود براین باور هستند که کُری گاف 15 ساله قابلیت قهرمانی در ویمبلدون را دارد.

اعتقاد فدرر و سرنا ویلیامز به قهرمانی نابغه 15 ساله در ویمبلدون
کد خبر: 319286
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۱۱:۱۱:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ کُری گاف معروف به کوکو تنیسور 15 ساله است که امسال در مسابقات ویمیلدون حضور دارد. این دختر نوجوان امروز در مرحله چهارم مقابل سیمونا هالپ تنیسور شماره 7 زنان جهان قرار می‌گیرد.

کوکو پیش از این مقابل ونوس ویلیامز، ماگدالنا ریباریکووا و پولونا هرکوج به برتری رسیده است. در صورتی که وی بتواند در ویمبلدون قهرمان شود جوانترین ورزشکاری خواهد بود که در طول تاریخ گرنداسلم به این عنوان می‌رسد و رکورد مارتینا هینگز را با 16 سال و 177 روز خواهد شکست. هینگز عنوان قهرمانی تنیس استرالیا را در کارنامه دارد.

گاف باور دارد که می‌تواند همه مسیر را در ویمبلدون طی کند. سرنا ویلیامز و راجر فدرر نیز اعتقاد دارند سن این ورزشکار هیچ محدودیتی را ایجاد نمی‌کند.

سرنا ویلیامز درباره اینکه آیا ورزشکار جوان شانس قهرمانی در ویمبلدون را دارد، گفت: بستگی دارد؛ من فکر می‌کنم زمانی یک ورزشکار 15 ساله وجود دارد مانند من که نمی‌دانست در ویمبلدون باید چه کاری انجام دهد. زمانی ورزشکار 15 ساله مانند کوکو وجود دارد که می‌داند چه کار باید انجام دهد. همه ورزشکاران 15 ساله مانند هم نیستند.

وی افزود: فکر می‌کنم کوکو در سطح بسیار متفاوتی قرار دارد بنابراین او این ظرفیت را دارد و آماده است. گاف بسیار خوب کار کرده و هواداران بزرگی دارد. من برای او بسیار خوشحالم و خانواده‌اش را دوست دارم.

راجر فدرر نیز درباره کوکو، گفت: به نظر می‌رسد او تنیسور پیشرفته ای است و خوب کار کرده، بنابراین من فکر می‌کنم او یکی از قدرتمند‌ترین ورزشکاران است.

وی افزود: در ذهن او چیزهایی هست که معمولا در نوجوانان نیست. من در 15 سالگی فاجعه بودم و نمی‌توانستم در کورت بیش از یک ساعت و نیم باشم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها