آزادی 14 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: نیکوکاران با شروع دهه کرامت و به پیروی از سیره رضوی، بدهی 14 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت و آنها را آزاد کردند.

آزادی 14 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد
کد خبر: 319340
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۱۳:۰۳:۲۲

اعتمادآنلاین| ‌ منوچهر رحمانی روز دوشنبه افزود: نیکوکاران از روز میلاد حضرت معصومه (س) تاکنون با اهدای کمک های خود، 14 نفر را آزاد کرده اند و این روند تا پایان دهه کرامت و روز میلاد امام رضا (ع) به صورت ویژه ادامه دارد.

وی ادامه داد: تمام مفاهیم سازنده فرهنگ اسلامی، در این دهه بیشتر تداعی می‌شوند و حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) مظهر نیکی و بخشندگی به نیازمندان هستند.

رحمانی اظهار داشت: با ورود نیکوکاران به عرصه حمایت از مددجویان بی بضاعت بدهکار و جرایم غیرعمد، شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود؛ زیرا مردم در روند کمک های مالی، با عواقب ناآگاهی از مسائلی مانند قوانین چک و سفته، صندوق های قرض الحسنه خانگی، عدم رعایت نکات ایمنی در کارگاه‌ها یا عواقب نداشتن بیمه آشنا می شوند و در سطح جامعه هم منعکس می کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران افزود: منتظر حضور بیشتر نیکوکاران و آزادی بیشتر زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد هستیم، هرچند کمک و دستگیری از زندانیان نیازمند مختص ایام خاص نیست و نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده جذب این کمک ها در طول سال است.

نیکوکاران همواره می توانند با شماره حساب 1414 بانک تجارت، شماره کارت 5859837000095519 یا شماره گیری #1414*733* از طریق تلفن همراه کمک های خود را به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد اهدا کنند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران، شماره تلفن 88861870 یا سایت این ستاد به نشانیwww.tehipro.ir با فعالیت های این نمایندگی و نحوه ارسال کمک های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها