کد خبر: 319374
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

سایت سی‌نت گزارش می‌دهد:

کدام گوشی‌ها بالاترین طول عمر باتری را دارند؟

اگر فکر می‌کنید باتری گوشی‌تان بسیار ضعیف شده و طبق انتظارتان کار نمی‌کند، بدانید که تنها نیستید. پس اگر طول عمر باتری گوشی برایتان مهم است، به فهرست گوشی‌های زیر که امتیاز بالایی گرفته‌اند نگاهی بیندازید.

کدام گوشی‌ها بالاترین طول عمر باتری را دارند؟
کد خبر: 319374
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مژده اصغرزاده- امسال سال پرکاری برای شرکت‌های تولید گوشی بود. از 5G و نمایشگرهای تاشو گرفته تا دوربین‌های پاپ‌آپ و اسکنرهای تشخیص اثرانگشت در صفحه، همه تولید و عرضه شدند، اما معلوم نیست که این مدل‌ها همچنان باب روز بمانند یا خیر. با این وجود، هنوز یک ویژگی در گوشی از همه مهم‌تر است و آن طول عمر باتری گوشی است.

حالا، در نیمه سال 2019، وقت آن رسیده که نگاهی به بهترین گوشی‌های امسال بیندازیم. بدترین اتفاقی که می‌تواند بیفتد این است که وقتی با گوشی‌تان کار دارید، باتری‌اش تمام شود. معمولاً باتری گوشی، با استفاده معمولی، به اندازه یک روز کاری دوام می‌آورد. اما اگر بیش از حد استفاده شود، لازم است گوشی را شارژ کنید. باتری‌ها همچنین در طول زمان نیروی خود را از دست می‌دهند و هر چقدر بیشتر از گوشی استفاده کنید سریع‌تر نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. احتمال خراب شدن باتری و به دنبال آن از دست دادن ارتباط‌های اجتماعی ترسناک و واقعی است.

اگر فکر می‌کنید باتری گوشی‌تان بسیار کند شده و طبق انتظار شما کار نمی‌کند، بدانید که تنها نیستید. پس اگر طول عمر باتری گوشی برایتان مهم است، به فهرست گوشی‌های زیر که امتیاز بالایی گرفته‌اند نگاهی بیندازید. این گوشی‌ها از آزمون‌هایی نظیر ماندن در حالت هواپیما و پخش مداوم ویدئو، به طور قابل ملاحظه‌ای سربلند بیرون آمده‌اند.

اپل، آی‌فون ایکس‌آر (Apple iphone XR)

Apple iPhone XR

با شروع کار سه مدل از بهترین مدل‌های اخیر آی‌فون، گوشی آی‌فون ایکس‌آر 19 ساعت و 53 دقیقه روشن می‌ماند. همچنین این گوشی ویژگی‌های عالی آی‌فون مثل صفحه‌نمایش بزرگ و خوش‌دست، عملکرد سریع، تشخیص چهره و شارژ بی‌سیم را هم، در کنار دوربینش که به خوبی مدل ایکس‌اس است، دارد.

سامسونگ گلکسی‌اس 10 پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus)

Samsung Galaxy S10 Plus

این مدل از سامسونگ صفحه‌نمایش بسیار عالی AMOLED، ابزارهای مفید در دوربین و گزینه شارژ بی‌سیم دیگر وسایل را دارد و طول عمر باتری آن خیلی قوی و حدود 21 ساعت است. اگر این گوشی برای شما خیلی گران یا بزرگ است، می‌توانید از مدل کوچک‌تر یعنی اس 10 استفاده کنید که در آزمون‌های ما 18 ساعت دوام آورد.

موتورولا موتو جی7 پاور (Motorola Moto G7 Power)

Motorola Moto G7 Power

در بالای فهرست ما مدل موتو جی7 پاورِ برند موتورولا قرار دارد. این گوشی همچون مدل موتو جی7، دوربین عقب دوتایی ندارد، اما باتری آن بسیار عالی است. باتری پنج هزار میلی‌آمپر در ساعت این گوشی 23 ساعت و 10 دقیقه کار می‌کند و بین گوشی‌هایی که امسال تست کرده‌ایم قوی‌ترین باتری را دارد.

هواوی پی30 پرو (Huawei P30 Pro)

Huawei P30 Pro

این گوشی دارای چهار دوربین است و طراحی بسیار زیبایی دارد. گوشی گران‌قیمت پی30 پرو یکی از بهترین دوربین‌ها را دارد و باتری 4200 میلی‌آمپر در ساعت آن 22 ساعت و 57 دقیقه کار می‌کند. مدل کوچک‌تر هواوی پی30 هم طول عمر باتری خوبی دارد که حدود 21 ساعت و 31 دقیقه روشن می‌ماند.

سامسونگ گلکسی‌نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9)

Samsung Galaxy Note 9

خبرها حاکی از آن است که گوشی نوت 10 از 7 آگوست به بازار می‌آید، اما باید گفت مدل نوت 9 هم گوشی بسیار خوبی است. طول عمر باتری این گوشی 19 ساعت و 20 دقیقه است و علاوه بر آن، این مدل صفحه‌نمایش بزرگ و روشنی دارد. همچنین قلمی در کنارش قرار دارد که می‌توان با آن دوربین را به کار انداخت و از گنجایش داخلی بالایی نیز برخوردار است.

ال‌جی وی50 تین‌کیو (LG V50 ThinQ)

LG V50 ThinQ

گوشی وی‌50 تین‌کیو 17 ساعت و 49 دقیقه کار می‌کند، ضدآب است، و پنج دوربین و سیم اتصال هدفون نیز دارد. وی‌50 از اولین گوشی‌هایی بود که اتصال 5جی داشت و به کاربران امکان می‌داد تا با سرعت زیادی در اینترنت گشت بزنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها