کد خبر: 319392
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۱۴:۴۹:۵۹
| |

انتقاد ترامپ از شبکه تلویزیونی محبوبش

رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توییتری از شبکه محبوب خود یعنی فاکس‌نیوز به دلیل استخدام دموکرات‌ها و همچنین استفاده از «نیویورک‌تایمز» به عنوان منبع اخبار، به شدت انتقاد کرد.

انتقاد ترامپ از شبکه تلویزیونی محبوبش
کد خبر: 319392
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۱۴:۴۹:۵۹

اعتمادآنلاین| «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که تاکنون بسیاری از رسانه‌های جریان اصلی کشورش را رسانه‌های جعلی خطاب کرده بود، اینبار شبکه محبوب خود یعنی «فاکس‌نیوز» را به باد انتقاد گرفت.

ترامپ، فاکس‌نیوز را به دلیل استخدام نیروهای دموکرات و همچنین استفاده از منابع «اخبار جعلی» به شدت مورد انتقاد قرار داد و به آنها یادآوری کرد که فراموش کرده‌اند «چه کسی آنها را به اینجا رسانده است».

ترامپ صبح امروز در توییتر نوشت: «تماشای مجریان افتضاح برنامه‌های بخش روز آخر هفته فاکس‌نیوز بدتر از تماشای شبکه سطح پایین اخبار جعلی سی‌ان‌ان است».

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین از استخدام «دونا برازیل» رئیس سابق کمیته ملی دموکرات‌ها و استفاده شبکه فاکس‌نیوز از «نیویورک‌تایمز» به عنوان منبع اطلاعات به شدت انتقاد کرد.

ترامپ در توییتر: «اما، فاکس‌نیوز که حاضر به پخش مناظرات بسیار خسته‌کننده دموکرات‌ها نبود، هم‌اکنون پر از دموکرات‌ها شده است و از نیویورک‌تایمز که اصلاً منبع به حساب نمی‌آید، به عنوان منبع اطلاعات استفاده می‌کند».

بنا به گزارش شبکه راشاتودی، گرچه مشخص نیست که چه چیزی ترامپ را علیه شبکه فاکس‌نیوز تحریک کرده است اما ظاهراً رئیس‌جمهور آمریکا از اقدام این شبکه در افزایش پوشش رقابت‌های نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا ناخرسند است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها