کد خبر: 319610
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ ۱۱:۳۵:۳۸
| |

ترامپ:

دیگر با سفیر انگلیس کاری نداریم

پس از افشا شدن پیام محرمانه سفیر انگلیس در آمریکا، دونالد ترامپ اعلام کرده است دیگر کاری با سفیر انگلیس ندارد. او طی پیام‌های محرمانه خود، با لحنی تند به ارزیابی ترامپ پرداخته بود.

دیگر با سفیر انگلیس کاری نداریم
کد خبر: 319610
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ ۱۱:۳۵:۳۸

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در دو پیام توئیتری مرتبط، به اظهارات سفیر انگلیس در آمریکا واکنش تندی نشان داده و اعلام کرده است که یک دولت جدید در بریتانیا، می‌تواند باعث ایجاد تغییرات شود. کیم داروک، سفیر انگلیس در آمریکا، طی پیام‌های محرمانه‌اش به دولت بریتانیا که توسط نشریه دیلی میل افشا شده بود، ترامپ را «بی‌منطق» عنوان کرده بود.

ترامپ در توئیت خود آورده است: من سفیر را نمی‌شناسم، اما او در آمریکا مورد پسند واقع نشده است و حس خوبی در مورد او ندارند؛ ما دیگر با او کاری نخواهیم داشت. خبر خوب برای بریتانیای شگرف این است که به زودی یک نخست‌وزیر جدید خواهند داشت.

او نه تنها خشم خود را درخصوص پیام‌های این سفیر ابراز کرده است، بلکه در ادامه پیام توئیتری خود، ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا را نیز بابت مدیریت بریگزیت مورد انتقاد قرار داده است: چه افتضاحی او و نمایندگانش به بار آورده‌اند؛ من به او اعلام کردم که این کار چگونه باید انجام شود اما او تصمیم گرفت جور دیگری عمل کند.

در ادامه پیامش، او همچنین در خصوص سفر ماه پیش خود به بریتانیا گفته است: با اینکه من به طور کامل از دیدار ماه پیش لذت بردم، اما این ملکه بود که بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها