امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:

دولت و تعزیرات نظارت خود را بر نحوه‌ی قیمت گذاری‌ها تشدید کنند

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به موج جدید افزایش قیمت‌ها در کالاهای اساسی از جمله گروه لبنیات این اتفاق را یک مجموعه از کم‌کاری‌های مستمر و در بازه‌ی زمانی گسترده توصیف کرد و گفت: متأسفانه روند قاچاق دام از سال‌های گذشته در کشور شدت گرفت و حجم زیادی از دام‌های مولد به صورت قاچاق از کشور خارج گشت و در سال گذشته موجب کمبود گوشت در بازار شد و اکنون نیز قیمت گروه لبنیات افزایش یافته است در صورتی که امسال به لطف بارش‌های مطلوب وضعیت مرتعی کشور در شرایط مناسبی قرار دارد.

دولت و تعزیرات نظارت خود را بر نحوه‌ی قیمت گذاری‌ها تشدید کنند
کد خبر: 319626
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ ۱۱:۵۹:۲۷

اعتمادآنلاین| امیر خجسته با انتقاد از عدم نظارت لازم بر وضعیت بازار کالاهای ضروری جامعه گفت: لازم است در ابتدا به خودمان انتقاد کنم. وقتی مجلس در حساس‌ترین شرایط کشور حاضر نیست قید تعطیلات تابستانی خودش را بزند و عالی‌ترین رکن نظارت کشور تعطیل می‌شود از بقیه چه انتظاراتی هست؟

وی افزود: اینکه امروز اعلام شود قیمت سیب زمینی افزایش یافته و فردا قیمت شیر و پنیر، مانند موریانه‌ای است که ذره ذره روح و روان این ملت را می‌خورد. بدون شک مقداری از مشکلات مربوط به تحریم‌های سخت امریکا است و هیچ ایرانی نیز حاضر به تسلیم در برابر زیاده خواهی غرب نیست اما اگر بر وضعیت بازار نظارت شود و قاطعانه با متخلفان برخورد شود حجم انبوهی از مشکلات حل خواهد شد.

خجسته در پایان از طرح سوال از وزیر کشاورزی گفت؛ مجلس در مورد آشفتگی‌های اخیر در بازار محصولات کشاورزی و لبنی از وزیر جهاد کشاورزی سوال خواهد پرسید و لازم است دولت و تعزیرات نظارت خود را بر نحوه‌ی قیمت گذاری‌ها تشدید کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها