آذری از پیگیری پرونده شکاری در فیفا خبر داد+ عکس

رضا شکاری با قراردادی پنج ساله به تراکتورسازی پیوست.

آذری از پیگیری پرونده شکاری در فیفا خبر داد+ عکس
کد خبر: 319645
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ ۱۲:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رضا شکاری امروز با قراردادی پنج ساله به تراکتورسازی پیوست تا به شایعه حضورش در پرسپولیس پایان دهد.

هرچند که پرسپولیسی‌ها تلاش داشتند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند اما رضا آذری مدیرعامل ذوب‌آهن اعلام کرد که درصورت انتقال شکاری به پرسپولیس این باشگاه با مشکل مواجه خواهد شد. همین موضوع باعث شد تا مدیران پرسپولیس از به خدمت گرفتن این بازیکن جوان منصرف شوند.

ذوب‌آهن بعد از انتقال آذری به این باشگاه ‌ای پرونده‌ای را در فیفا به جریان انداخته و از این باشگاه شکایت کرده است. حالا آذری مدیرعامل ذوب‌آهن مدعی شده که فیفا به نفع این باشگاه اصفهانی رای داده و روبین کازان برای فرار از رای فیفا حاضر به فسق قرارداد با این بازیکن شده است. او به مدیران پرسپولیس اعلام کرده بود برای جلوگیری از تکرار پرونده طارمی و ریزه اسپور ترکیه از فیفا استعلام بگیرند.

شکاری که گویا از رفتار مدیران پرسپولیس ناراحت شده در چرخشی 180 درجه‌ای راهی تراکتورسازی شد. حالا سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن در اینستاگرامش نوشت: «از امروز با قدرت بیشتری پرونده شکاری را دنبال خواهیم کرد؛ مدیران پرسپولیس باهوش بودند و استعلام لازم را از فیفا انجام دادند. بازیکنی که حاضر نبود یک هفته برای یک باشگاه بزرگ صبر کند مطمئنا از مشکلات خبر دارد.»

رضا اذری

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن هم در همین رابطه گفت: با اعضای هیئت مدیره پرسپولیس صحبت و اعلام کردیم که پیگیر شکایت مان از رضا شکاری در فیفا هستیم.

او گفت: می‌خواهیم او را محروم کنیم. اینکه می‌گویند به دلیل ارتباط با تراکتورسازی و بازیکنان سرباز، موافق حضور شکاری در تراکتور بودیم شایعه است و صحت ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها