کد خبر: 319735
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ ۱۵:۵۲:۰۹
| |

وعده تازه کمیسیون اروپا برای حفظ برجام

کمیسیون اروپا ضمن تأکید بر اهمیت برجام در امنیت جهانی تصریح کرد: تلاش‌های دیپلماتیک زیادی برای حفظ توافق هسته‌ای ایران در جریان است؛ از ایران می‌خواهیم که اقداماتی را جهت تضعیف برجام انجام ندهد.

وعده تازه کمیسیون اروپا برای حفظ برجام
کد خبر: 319735
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ ۱۵:۵۲:۰۹

اعتمادآنلاین| کمیسیون اتحادیه اروپا امروز (سه‌شنبه) ضمن تأکید بر اهمیت برجام برای امنیت جهانی تصریح کرد که تلاش‌های دیپلماتیک زیادی برای حفظ توافق هسته‌ای ایران در جریان است.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد، کمیسیون اتحادیه اروپا در واکنش به گام دوم ایران در زمینه کاستن از تعهداتش ذیل برجام در نتیجه بدعهدی واشنگتن وهم‌پیمانان اروپایی این کشور در عمل به وعده‌های برجامی‌‌شان در قبال ایران، گفت: «ما همچنان ایران را ترغیب می‌کنیم که توافق هسته‌ای 2015 را تضعیف نکند».

یکی از سخنگویان کمیسیون اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران تصریح کرد: «تلاش‌های دیپلماتیکی بسیار زیادی برای حفظ توافق هسته‌ای ایران که برای امنیت جهان حائز اهمیت است، وجود دارد».

او ادامه داد: «ما همچنان ایران را ترغیب می‌کنیم، اقدامات بیشتری که توافق هسته‌ای را تضعیف می‌کند، انجام ندهد و تمامی فعالیت‌هایی که با برجام ناسازگار است و شامل تولید اورانیوم با درصد غنای پایین می‌شود را متوقف کند و به عقب بازگرداند».

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها