کد خبر: 319821
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۰۸:۴۶:۰۱
| |

بازگشت تیم هاکی زنان پس از 8 سال دوری از میادین

ملی‌پوش هاکی زنان می‌گوید با کسب سکو در جام ملت‌های داخل سالن آسیا بخش زنان متحول می‌شود و توجه به این بخش افزایش پیدا می‌کند.

بازگشت تیم هاکی زنان پس از 8 سال دوری از میادین
کد خبر: 319821
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۰۸:۴۶:۰۱

اعتمادآنلاین| ‌ دختران هاکی ایران پس از هشت سال دوری از میادین بین‌المللی، بیستم تیرماه راهی تایلند می‌شود تا رقابت خود را در جام ملت‌های داخل سالن زنان آسیا آغاز کند. آنها پس از این وقفه طولانی امید زیادی به درخشش دارند. خدیجه قنبری یکی از بازیکنان تیم ملی به آمادگی تیم اشاره کرد و گفت: تمرینات پی در پی و اردوهای منظمی داشتیم. با توجه به برنامه‌ریزی مربیان و فدراسیون وضعیت خوبی داریم. تمریناتمان در سطح خوبی برگزار شد و همین سطح آمادگی‌مان را نیز بالاتر برد.

او در مورد شناخت تیم ملی از حریفان خود در جام ملت‌ها بیان کرد: هم گروهی‌هایمان شناخته شده هستند. تیم‌هایی مثل قزاقستان، ازبکستان و اندونزی سال‌ها در این رقابت‌ها حضور دارند و مدال‌آور هستند. سرمربی‌مان فیلم‌هایی از بازی این تیم‌ها را آنالیز کرد و سبک بازی‌شان را به ما نشان داد. تقریباً از چند تیم شناخت داریم و با توجه به این موضوع تا حدودی با سبک بازی‌شان آشنا هستیم.

این ملی پوش هاکی در مورد پیش بینی خود از عملکرد ایران گفت: سطح بازی حریفانمان خوب است اما با کمک مربیان و تمریناتی که داشتیم تا حدودی به سطح آنها رسیدم. برنامه آمادگی جسمانی هم شرایطمان را بهتر کرده است. امیدوارم بتوانیم با کمک بازیکنان و برنامه‌های کادر فنی نتیجه خوبی کسب کنیم.

قنبری در مورد اعزام تیم ملی به جام ملت‌های آسیا پس از وقفه‌ای هشت ساله بیان کرد: این وقفه طولانی بود اما بها دادن به تیم ملی و شرت در جام ملت‌ها را به فال نیک می‌گیریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با نتیجه‌ای خوب و کسب یکی از سکوها جوابگوی این اعتماد باشیم. کسب سکو بعد از این وقفه باعث تحول در بخش زنان می‌شود و پیگیری و توجه به هاکی زنان را افزایش پیدا می‌دهد.

او در مورد انگیزه بازیکنان تیم ملی گفت: قبلاً هم به مسابقات برون مرزی اعزام شدم اما الان می‌بینم که تا چه اندازه سطح همدلی، همکاری و تکنیک وتاکتیک بازیکنان نسبت به قبل بالا رفته است. علاوه بر این وقتی می‌بینیم تلاش زیادی برایمان شده انگیزه‌مان افزایش پیدا می‌کند.

قنبری در پایان از مسئولانی که از تیم ملی زنان حمایت می‌کنند تشکر کرد و گفت: از تمام مسئولان فدراسیون، مربیان و کسانی که برای موفقیت تیم ملی زحمت می‌کشند و با تمام مشکلاتی که وجود دارد از تیم حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم با نتیجه‌ای که به دست می‌آوریم زحماتشان را جبران کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها