کد خبر: 319937
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۱:۰۶:۰۰
| |

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری:

جمعه 21 تیر‌ماه انتخابات نظام پرستاری برگزار می‌شود

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری گفت: پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری روز جمعه 21 تیرماه همزمان در سراسر کشور از ساعت 8 تا 16 برگزار می‌شود.

جمعه 21 تیر‌ماه انتخابات نظام پرستاری برگزار می‌شود
کد خبر: 319937
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۱:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سید حسن امامی رضوی روز چهارشنبه در نشست خبری پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری در محل وزارت بهداشت با بیان اینکه امکان تمدید رای گیری وجود دارد، افزود: هر دوره برگزاری نظام پرستاری به کمال بهتری رسیده است اکنون تعامل مثبتی بین وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری برای ارتقای کیفیت برنامه های این سازمان وجود دارد.


وی ادامه داد: در بخش اجرایی نسبت به دوره گذشته تعداد شهرستان های واجد شرایط 15 درصد افزایش یافته و از 127 شهرستان به 147 شهرستان رسیده است.


امامی رضوی تصریح کرد: همچنین تعداد دانشگاه و دانشکده ها دوره چهارم انتخابات که 52 مورد بوده به 60 دانشگاه و دانشکده رسیده است. تعداد اعضای اجرایی دوره پنجم سه هزار و 480 نفر و در دوره چهارم تعداد عوامل اجرایی 2 هزار و 900 نفر بود.


رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری گفت: تعداد واجدین شرایط با 40 درصد رشد از 127 هزار نفر به 180 هزار نفر افزایش یافته است. در این دوره برای استان تهران چند صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است اما در مجموع 590 صندوق در این دوره برای اخذ رای تعیین شده است که تعداد صندوق ها در دوره چهارم 480 صندوق بوده و در این دوره 20 درصد رشد داشت.


وی توصیه کرد که همه پرستاران باید کارت عضویت خود را جهت رای دادن در روز انتخابات به همراه داشته باشند و این یک الزام است.
امامی رضوی ادامه داد: سه هزار و 80 نفر در دوره چهارم احراز صلاحیت شدند که در دوره پنجم با 10 درصد افزایش به سه هزار و 371 نفر رسیده‌اند البته هشت شهرستان هم انتخابات آنها به میان دوره ای رسیده است.


وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مشارکت حداکثری در این انتخابات داشته باشیم چون پرستاران از ارکان اصلی نظام سلامت هستند. سازمان نظام پرستاری برای بررسی و پیگیری مشکلات پرستاران و برای حل مشکلات مردم تشکیل شده است.

8 نفر رد صلاحیت شدند

محمد حسین حیدری رئیس هیات مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری نیز در این نشست گفت: از حدود سه هزار و 371 نفر افراد کاندیدشده برای این دوره انتخابات تنها هشت نفر رد صلاحیت شدند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها