کد خبر: 319944
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۱:۱۷:۵۳
| |

تمدید قرارداد ام‌باپه در هاله‌ای از ابهام

«لئوناردو» مدیر ورزشی پُرخبر این روزهای باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، در تازه‌ترین اظهارات خود در خصوص آینده برخی از ستاره‌های این تیم، اعلام کرد که مقامات تیم پاریسی نمی‌توانند در مورد تمدید قرارداد «کیلین امباپه» فوق ستاره جوان این تیم قولی بدهند.

تمدید قرارداد ام‌باپه در هاله‌ای از ابهام
کد خبر: 319944
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۱:۱۷:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌ به گفته لئوناردو، امباپه یکی از اولویت‌های اصلی باشگاه است اما مرد برزیلی معتقد است که وی در جایگاهی نیست که بتواند به هواداران قول دهد که ستاره جوانشان با تیم تمدید می‌کند.

آینده امباپه از آغاز تابستان سال جاری همواره سوژه داغ رسانه‌ها بوده است.

ستاره 20 ساله پی‌اس‌جی به تازگی با گفتن جمله «شاید به دنبال یک پروژه جدید بروم» آتش گمانه زنی‌ها را پیرامون جدایی خود شعله ور کرد و رئال مادرید نیز از آن زمان به بعد همواره پیگیر وضعیت وی بوده است.

غول‌های اسپانیا از ابتدای تابستان در وضعیت بازسازی به سر می‌برند و تا اینجای کار هم چندین بازیکن به مجموعه خود اضافه کرده‌اند که از جمله آنان می‌توان به «ادن هازارد» ستاره بلژیکی پیشین چلسی اشاره کرد اما مقامات باشگاه رئال مادرید با متمرکز شدن بر وضعیت و شرایط پیرامون امباپه، از ابراز تمایل‌های پیشین خود برای خرید «نیمار» عقب‌نشینی کردند.

در سوی مقابل، پی‌اس‌جی با این ادعا که امباپه 200 درصد در «پارک دو پرنس» می‌ماند، سعی کرد تا از ابراز تمایل سایر تیم‌ها به ستاره خود جلوگیری کند و انتشار تصویر امباپه با پیراهن های جدید باشگاه برای فصل آینده را هم می توان به نوعی فرکانس های مثبت حاکی از ماندن، تلقی کرد.

با این وجود، لئوناردو اظهار داشت: هیچ شکی نیست که امباپه اولویت ما است؛ او اینجا است و برای باشگاه بسیار اهمیت دارد و هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد. زمانی که تمرینات از روز دوشنبه آغاز شد او با روحیه‌ای فوق العاده حاضر شد.

وی ادامه داد: او مثل همیشه کاریزماتیک است و هواداران عاشق او هستند. داشتن بازیکنی مثل امباپه که همیشه خوشحال و خندان است یک امتیاز برای تیم محسوب می‌شود.

با این وجود، مدیر ورزشی پی اس جی در پاسخ به این پرسش که آیا او می‌تواند نسبت به تمدید قرارداد با امباپه متعهد شود یا خیر تاکید کرد: به 2 دلیل هرگز قول نمی‌دهم. اول اینکه من مسئولیت تمام آنچه در باشگاه رخ می‌دهد را بر عهده ندارم و دوم اینکه نمی‌خواهم قولی بدهم که نتوانم به آن عمل کنم. در واقع تنها به واقعیت علاقه دارم و این تنها چیزی است که در حال حاضر از آن اطمینان دارم.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها