کد خبر: 319966
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۱:۵۸:۱۵
| |

تنها راه رئال برای انتقال پوگبا

«پل پوگبا» ستاره فرانسوی منچستریونایتد یکی از سوژه‌های داغ مطبوعات در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده و هم خود و هم مدیر برنامه‌های پرنفوذ وی با انجام مصاحبه‌هایی اتمایل مرد فرانسوی را برای جدایی از یونایتد به وضوح اعلام کرده‌اند اما شیاطین سرخ مصرانه بر فروشی نبودن وی تاکید کرده‌اند و تنها به پیشنهادی گوش می‌کنند که با مبلغی بالاتر از باراز نقل و انتقالات مطرح شود.

تنها راه رئال برای انتقال پوگبا
کد خبر: 319966
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۱:۵۸:۱۵

اعتمادآنلاین| ‌ باشگاه منچستریونایتد موضع خود را در مورد فروشی نبودن هافبک فرانسوی خود در تابستان سال جاری روشن کرده است.

با این وجود، هافبک شیاطین‌سرخ پیش‌تر گفته بود که آماده پذیرفتن چالشی تازه است و در این بین، رئال مادرید برای به خدمت گرفتن وی ابراز تمایل کرده است.

اما باشگاه کنونی وی با آگاهی از حضور این تیم در فصل آینده لیگ اروپا، به خوبی می‌داند که آنها نمی‌توانند بازیکنی با کیفیت وی بیایند؛ بازیکنی که بتواند جایگزین قابل قبولی برای ملی‌پوش فرانسوی شود.

یونایتدها به پول فروش پوگبا نیازی ندارند و بر این اساس، آنها تنها پیشنهادهایی را مورد بررسی قرار می‌دهند که با قیمتی فراتر از بازار نقل و انتقالات مطرح شود.

شیاطین سرخ هرگز باشگاهی فروشنده نبوده‌اند و تحت فشار هم راضی به این کار نمی‌شوند؛ تازه ترین نمونه این موضوع «داوید دخه آ» گلر اسپانیایی این تیم است.

دخه آ در سال 2015 به شدت با کهکشانی‌های مادرید ارتباط داده شد اما منابع نزدیک به باشگاه مادریدی در گزارش‌هایی اعلام کردند که رئال در ساعت 11:59 دقیقه صبح آخرین روز پنجره نقل و انتقالات با یونایتد تماس گرفته است.

در ادامه داستان مشهور دستگاه فکس رخ داد و یونایتدها در نهایت موفق شدند مهم ترین بازیکن خود را در اولدترافورد نگه دارند.

این در حالی است که روزنامه مارکا یکشنبه هفته جاری در گزارشی مدعی شد که یونایتد در مورد پوگبا تنها زمانی به پیشنهادها گوش می‌دهد که با بازیکن جایگزین وی قرارداد بسته باشد.

پوگبا به منظور برگزاری تور پیش‌فصل، به همراه یونایتد به استرالیا سفر کرده است و در صورتی که بخواهد انتقال وی به مادرید محقق شود، خود به باشگاه فشار وارد خواهد کرد.

مرد فرانسوی امیدوار است تا با «اوله گانر سولسشر» سرمربی جوان یونایتد کنار آمده و او را متقاعد کند که قصد دارد تابستان سال جاری به رئال مادرید ملحق شود.

«ماینو رایولا» مدیر برنامه‌های مطرح هلندی طرف دیگر داستان است؛ کسی که در چند روز گذشته مدعی شد که پوگبا تمایل خود را برای جدایی از یونایتد به وضوح به گوش مقامات رسانده است.

در سوی دیگر معادله، «زین الدین زیدان» قرار دارد؛ سرمربی بازگشته رئال که همواره پوگبا را مورد تمجید و تحسین قرار داده و از مقامات باشگاه خواسته است تا برای مذاکره با یونایتد وارد عمل شوند.

با این حال، با توجه به شرایط کنونی بازار و عدم تمایل یونایتد برای فروش پوگبا، در صورتی که رئالی ها بخواهند خواسته زیدان را عملی کنند باید مبلغ زیادی پیاده شوند؛ چیزی در حدود 180 میلیون یورو که در صورت عملی شدن به رکورد نقل و انتقالات باشگاه‌های اسپانیایی تبدیل خواهد شد که البته کمی بعید به نظر می رسد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها