کد خبر: 320017
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۳:۴۹:۲۴
| |

سفیر سوییس در تهران از اولین سفرش به مرز دوغارون استقبال کرد + تصاویر

سفیر سوییس در تهران با اشاره به بازدیدش از کمپ پناهندگان افغان در مشهد، اظهار کرد بحث‌های انجام‌شده درباره پناهندگان افغان و دیگر جزییات مربوطه در این بازدید اولین مراوده و تعامل ما در این مورد را ارزشمند کرد.

سفیر سوییس در تهران از اولین سفرش به مرز دوغارون استقبال کرد + تصاویر
کد خبر: 320017
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۳:۴۹:۲۴

اعتمادآنلاین| مارکوس لایتنر در صفحه توئیتر خود نوشت: بحث‌های کنونی در مورد پناهندگان افغان (مهمان‌نوازی ایرانی، بازگشت داوطلبانه، مهاجرت به اروپا) اولین مراوده‌ها را در مشهد بسیار ارزشمند کرده است.

او هم‌چنین از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور (بافیا) و کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل برای انجام این سفر قدردانی کرد.

یازده نفر از سفرا، دیپلمات‌های خارجی و هیئت همراه و مسئولان سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با امور پناهندگان در ایران، هفته جاری وارد مرز دوغارون شدند و از قسمت‌های مختلف اداره اتباع و امور خارجی مستقر در این معبر بازدید کردند.

مارکوس لایتنر

اعضای این هیأت دیپلماتیک سفیران کشورهای استرالیا، لهستان، انگلیس، ترکیه، سوئد، سوئیس، جمهوری چین، بلژیک و کره هستند که به سرپرستی «ایوو فریسن» رئیس نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان وارد تایباد شدند و این گروه تا 19 تیر ماه در استان خراسان‌رضوی اقامت دارند و به مدت سه روز در مشهد و شهرستان‌های تایباد و تربت‌جام حضور خواهند داشت.

مارکوس لایتنر

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها