کد خبر: 320079
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۵:۵۳:۰۰
| |

سید محمدرضا جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور خبر داد:

خیرین در همه استان‌ها مدارس اوتیسم می‌سازند

سیدمحمد رضا جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: احداث یک باب مرکز آموزشی طیف اوتیسم و احداث یک باب سالن ورزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در استان‌هایی که فاقد آن هستند، در جلسه هیات رئیسه کارگروه خیرین مدرسه‌ساز مدارس استثنایی کشور به تصویب رسید.

خیرین در همه استان‌ها مدارس اوتیسم می‌سازند
کد خبر: 320079
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۵:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سیدمحمد رضا جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در جلسه هیأت رئیسه کارگروه خیرین مدرسه ساز مدارس استثنایی کشور بیان کرد: احداث یک مدرسه اوتیسم و یک سالن ورزشی در هر استان برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در اولویت است که دراین جلسه به تصویب رسید.


وی افزود: جمع آوری اطلاعات در خصوص نیاز دانش آموزان استثنایی به فضای آموزشی در سطح کشور و رسیدگی به آنها با اولویت مناطق سیل زده و استان‌های غیر برخوردار و کمتر برخوردار بسیار مهم است.

جعفری با تاکید بر تهیه بانک اطلاعات از خیرین مدرسه ساز که تاکنون برای کودکان با نیازهای ویژه مدرسه ساخته اند، گفت: لازم است مشخصات پروژه‌ها به طور کامل ثبت و جمع آموری شده و پیگیری‌های ویژه در خصوص نقشه‌های استاندارد، به‌روز و مناسب برای گروه‌های متفاوت کودکان با نیازهای ویژه صورت گیرد.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بهره گیری از ظرفیت نهادها و مؤسسات علاقمند به انجام امور خیر، تهیه خبر و اطلاع رسانی از فعالیت‌های کارگروه و نیز امور مربوط به پروژه‌های خیر ساز ادارات آموزش و پرورش استثنایی در سراسر کشور را از دیگر موارد مهمی برشمرد که در جلسه کارگروه مصوب شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها