کد خبر: 320106
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۹:۳۴:۵۴
| |

معاون اول رئیس‌جمهوری:

دشمنان نمی‌توانند فکر جوانان ما را تحریم کنند/ مدیرانی ریسک‌پذیر مقررات دست و پاگیر را حذف کنند

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری تاکید کرد: دشمنان ما می‌توانند تمام سرمایه‌های ما را در زمینه‌های مختلفی تحریم کنند اما نمی‌توانند فکر جوانان ما را تحریم کنند.

دشمنان نمی‌توانند فکر جوانان ما را تحریم کنند/ مدیرانی ریسک‌پذیر مقررات دست و پاگیر را حذف کنند
کد خبر: 320106
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۹:۳۴:۵۴

اعتمادآنلاین| اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در مراسم رونمایی طرح نوآفرین گفت: پیامی که از جمع استارت آپ‌ها به ما رسید این است که زمینه جدیدی برای ایجاد اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: امروز در دوران جدید انقلاب صنعتی و اطلاعاتی قرار گرفتیم و نباید از دنیا عقب بیفتیم. در سال‌های اخیر سهم اقتصاد دیجیتال در دنیا در حال افزایش است و ما هم باید توجه خود را به آن بیشتر کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امروز حرف‌هایی که از کار آفرینان استارت آپ شنیدم بسیار متفاوت از کار آفرینان سایر بخش‌ها بود، گفت ما باید شرایط کشور را به نحوی فراهم کنیم که هر بخش بر اساس نوع فعالیت خود رشد کند.

جهانگیری تاکید کرد: ما در کشور سرمایه انسانی توانمند داریم که قادر است کشور را نجات دهد. دشمنان ما می‌توانند تمام سرمایه‌های ما را در زمینه‌های مختلفی تحریم کنند اما نمی‌توانند فکر جوانان ما را تحریم کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند به جوانان ما بگویند فکر نکنید و با افکار خود در رشد و شکوفایی کشور سهم نداشته باشید، گفت: مهترین کاری که باید در دولت انجام شود، ترسیم نقشه راه برای اقتصاد دیجیتال است.

جهانگیری یادآور شد: زیرساخت‌ها در دو دولت اخیر توسعه خوبی پیدا کرده اما لازم است بیشتر به آن پرداخته شود. آموزش از دیگر مواردی است که باید در نقشه راه به آن توجه شود.

معاون اول رئیس‌جمهور یادآور شد: تسهیل کار برای کسب و کار نوین نیاز به یک همکاری بین دستگاهی دارد و باید تلاش شود مدیران تحول‌پذیر و مدیرانی که ریسک می‌پذیرند امکان حضور پیدا کنند و مقررات دست و پاگیر را حذف کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها