کد خبر: 320277
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ ۱۶:۱۴:۳۸
| |

عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبر داد:

انتخاب رئیس کمیسیون " اصل 90 قانون اساسی " و حقوقدانان شورای نگهبان در جلسه علنی هفته آینده

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس توضیحاتی درباره روند معرفی و انتخاب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس و حقوقدانان شورای نگهبان در صحن علنی ارائه کرد.

انتخاب رئیس کمیسیون " اصل 90 قانون اساسی " و حقوقدانان شورای نگهبان در جلسه علنی هفته آینده
کد خبر: 320277
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ ۱۶:۱۴:۳۸

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی، از انتخاب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در جلسه علنی هفته آینده مجلس خبر داد و گفت: در جلسه روز یکشنبه هیأت رئیسه مجلس گزینه های ریاست کمیسیون را به صحن علنی معرفی می کند تا با رأی نمایندگان انتخاب شود.

اسامی حقوقدانان معرفی شده به مجلس برای انتخاب جهت عضویت در شورای نگهبان

نماینده مردم رودسر و املش همچنین از معرفی 5 حقوقدانان شورای نگهبان به مجلس اشاره و عنوان کرد: هادی طحان نظیف، محمد دهقان، علی غلامی، محمدحسن صادقی مقدم و مرتضوی پنج نفری هستند که باید از میان آن ها سه نفر از سوی نمایندگان در صحن علنی انتخاب شود تا جایگزین محسن اسماعیلی، نجات الله ابراهیمیان و سام سوادکوهی شوند.

وی افزود: حکم سه نفر فعلی تا 22 تیر معتبر بوده از این رو باید انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان نیز در هفته جاری صورت پذیرد.

توضیحات درباره برگزاری جلسه غیرعلنی پیرامون برجام در مجلس

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری جلسه غیرعلنی پیرامون اتفاقات اخیر با موضوع برجام خاطرنشان کرد: قرار است هر هفته جلسه غیرعلنی پیرامون یکی از مباحث مهم کشور داشته باشیم از آنجایی که موضوع این هفته از قبل مشخص شده است، در جلسه روز یکشنبه هیأت رئیسه پیرامون زمان برگزاری جلسه غیرعلنی با حضور مسئولان مربوطه برای بررسی موضوع برجام و ارائه گزارش از سوی دستگاه دیپلماسی تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها